Wydawanie decyzji o zmianie klas bonitacyjnych gruntu i użytków gruntowych.

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  • Wniosek,
  • Opinia uprawnionego klasyfikatora gruntów o zmianie klas bonitacyjnych i użytków gruntowych,
  • Dokumentacja geodezyjna sporządzona przez geodetę uprawnionego do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków. Dokumentacja sporządzana na koszt strony.

Miejsce złożenia dokumentów

Wnioski w poniższych sprawach wraz z załącznikami należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego tj. w pok. nr 212, natomiast po odbiór decyzji należy się zgłaszać do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Bielska 59, III piętro, tel. 267-67-47.

Opłaty

  • Opłata skarbowa od wniosku - 10,00 zł.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 stycznia 2012, 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2746
02 grudnia 2013, 15:28 Adam Kosiński - Dodanie załącznika.
02 grudnia 2013, 15:28 Adam Kosiński - Usunięcie załącznika.
17 stycznia 2012, 12:19 Adam Kosiński - Aktualizacja danych sprawy.