Utrata lub zniszczenie tablic rejestracyjnych (wydanie nowych lub wtórnika tablic rejestracyjnych).

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  • Wniosek właściciela o rejestrację pojazdu lub o wydanie skierowania na wykonanie wtórnika zniszczonych tablic rejestracyjnych (o rodzaju wystąpienia decyduje wnioskodawca)
  • Dowód rejestracyjny pojazdu
  • Karta pojazdu, jeśli była wydana
  • Zaświadczenie wydane przez policję - w przypadku kradzieży tablic
  • Oświadczenie złożone przez właściciela pod odpowiedzialnością karną na okoliczność zgubienia tablic - w przypadku zgubienia tablic
  • Dotychczasowe tablice rejestracyjne - w przypadku zniszczenia tablic
  • Dowód tożsamości:
    • osoba fizyczna - dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu),
    • pozostałe podmioty - Aktualny odpis z KRS (wydany nie później niż 3 miesiące przed złożeniem wniosku), zaświadczenie o nadaniu nr REGON. Sprawy wymiany tablic mogą załatwiać wyłącznie osoby upoważnione do reprezentacji firmy.

Miejsce złożenia dokumentów

Wnioski w poniższych sprawach wraz z załącznikami należy składać w Wydziale Komunikacji w godz. (pon., wt., czw., pt.) 8:00 - 15:00, w środy w godz. 8:00 - 16:30, tel. (024) 267-68-22.

Opłaty

  • dowód rejestracyjny - 48 zł
  • pozwolenie czasowe (w przypadku wniosku o rejestrację) - 12 zł
  • komplet nalepek legalizacyjnych - 11 zł
  • nalepka kontrolna na szybę pojazdu - 16,50 zł
  • tablice rejestracyjne motorowerowe - 30 zł
  • tablice rejestracyjne motocyklowe - 40 zł
  • tablice rejestracyjne samochodowe - 80 zł
  • tablice rejestracyjne na przyczepę - 40 zł
  • tablice rejestracyjne indywidualne samochodowe - 1.000 zł
  • tablice rejestracyjne indywidualne motocyklowe - 500 z
  • Opłata ewidencyjna za wydanie:
    • dowodu rejestracyjnego - 0,50 zł.
    • pozwolenia czasowego - 0,50 zł.
    • nalepki kontrolnej - 0,50 zł.
    • zalegalizowanych tablic rejestracyjnych - 0,50 zł.
    • karty pojazdu - 0,50 zł.
  • Opłat można dokonać w kasie Starostwa Powiatowego w Płocku ul. Bielska 59.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 stycznia 2012 14:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2269
31 października 2013 13:46 Adam Kosiński - Aktualizacja danych sprawy.
17 stycznia 2012 12:01 Adam Kosiński - Aktualizacja danych sprawy.
13 stycznia 2012 14:24 Adam Kosiński - Dodanie załącznika.