Zawiadomienie o zmianie terminu organizacji ruchu

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  • wniosek.

Miejsce złożenia dokumentów

Wnioski w poniższych sprawach należy składać w Wydziale Komunikacji w godz. (pon., wt., czw., pt.) 8:00 - 15:00, w środy w godz. 8:00 - 16:30, tel. (+48 24) 267-68-22.

Opłaty

  • Zmiana terminu organizacji ruchu jest bezpłatna.

Termin i sposób załatwienia

Wniosek ten należy złożyć co najmniej 7 dni przed upływem terminu wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu.

Inne informacje

W przypadku zbliżania się zatwierdzonego terminu wprowadzenia stałej bądź czasowej organizacji ruchu, a planowane prace na danej drodze przekraczają powyższy termin można złożyć do Starosty Płockiego wniosek
o zmianę terminu wprowadzenia organizacji ruchu, co uchroni przed unieważnieniem projektu tej organizacji.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 lutego 2013 12:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 1037
31 października 2013 14:25 Adam Kosiński - Aktualizacja danych sprawy.
20 lutego 2013 12:58 Adam Kosiński - Dodanie załącznika.
20 lutego 2013 12:58 Adam Kosiński - Utworzenie sprawy.