Adres
ul. Bielska 57a - I piętro, pokoje: 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 112
09-400 Płock
Jednostki organizacyjne Zarządu Dróg Powiatowych:
- Baza Nr 1 w Sikorzu,
- Baza Nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie,
- Baza Nr 3 w Gąbinie z siedzibą w Koszelewie.
Godziny pracy:
a) siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku:
poniedziałek - piątek - w godz. od 7:30 do 15:30,
b) siedziby Baz Drogowych Nr 1 w Sikorzu, Nr 2 w Bodzanowie i Nr 3 w Gąbinie:
poniedziałek - piątek - w godz. od 7:30 do 15:30,
c) wszystkie soboty są dniami wolnymi od pracy.
Godziny przyjęć interesantów:
a) siedziba Zarządu w Płocku
- od poniedziałku do piątku - w godz. od 7:30 do 15:30,
b) siedziby Baz Drogowych Nr 1 w Sikorzu, Nr 2 w Bodzanowie i Nr 3 w Gąbinie
- od poniedziałku do piątku - w godz. od 7:30 do 15:30.
Kompetencje Kierownictwa Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku:
a) upoważnienie Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku do załatwiania spraw, a w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Zarządu Powiatu w Płocku z zakresu drogownictwa, zgodnie z ustalonym Regulaminem Organizacyjnym Zarządu Dróg Powiatowych przyjętym uchwałą Nr 2/99 Zarządu Powiatu w Płocku z dnia 10 lutego 1999 r.
b) upoważnienie Z-cy Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku do załatwiania spraw, a w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Zarządu Powiatu w Płocku z zakresu drogownictwa, zgodnie z ustalonym Regulaminem Organizacyjnym Zarządu Dróg Powiatowych przyjętym uchwałą Nr 2/99 Zarządu Powiatu w Płocku z dnia 10 lutego 1999 r.
Wykaz prowadzonych rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
1. Rejestry:
- rejestr skarg i wniosków.
W prowadzonym w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku rejestrze skarg i wniosków odnotowane są:
- nazwa instytucji, imię i nazwisko i adres zainteresowanego,
- przedmiot skargi, zażalenia
- do kogo skierowano skargę, zażalenie z podaniem terminu załatwienia,
- sposób załatwienia skargi, zażalenia,
- kogo zawiadomiono o sposobie załatwienia skargi, zażalenia i data wysłania zawiadomienia.
2. Ewidencje:
- ewidencja dróg i mostów.
Prowadzona przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ewidencja dróg i mostów udostępniana jest zainteresowanym osobom w godzinach pracy Zarządu.
3. Archiwa:
- archiwum zakładowe Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Udostępnianie akt dla celów urzędowych odbywa się za zgodą kierownika komórki organizacyjnej, z której dane akta pochodzą.
Wydawanie akt poza obręb jednostki organizacyjnej następuje wyłącznie za zgodą dyrektora, na podstawie pisemnego wniosku zainteresowanego.
Korzystanie z akt dla celów urzędowych odbywa się wyłącznie na podstawie karty udostępniania akt. Fakt wypożyczenia akt osoba wypożyczająca potwierdza własnoręcznym podpisem w rejestrze wydanych materiałów, natomiast przy zwrocie akt archiwum zakładowego kwituje ich zwrot.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
11 stycznia 2012 00:11
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Adam Kosiński
Ilość wyświetleń:
18878
06 kwietnia 2012 07:55 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.
06 kwietnia 2012 07:46 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.
23 stycznia 2012 22:47 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.
11 stycznia 2012 11:12 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.
11 stycznia 2012 11:05 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.
11 stycznia 2012 11:04 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.
11 stycznia 2012 10:58 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych stanowiska: Zastępca Dyrektora.
11 stycznia 2012 10:56 (
Adam Kosiński) - Dodanie stanowiska: Z-ca Dyrektora.
11 stycznia 2012 10:55 (
Adam Kosiński) - Dodanie stanowiska: Dyrektor.
11 stycznia 2012 10:55 (
Adam Kosiński) - Aktualizacja danych jednostki.