Przejdź do
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
Do treści
Mapa strony
Kontakt
Starostwo Powiatowe w Płocku
Biuletyn Informacji Publicznej
zaawansowane wyszukiwanie
Kontakt
Menu
Rozmiar tekstu
Kontrast
Wydrukuj
Dane XML
Strona
www
ESP
Menu podmiotowe
Dane teleadresowe
Zarząd Powiatu w Płocku
Rada Powiatu w Płocku
Komisje
Wydziały
Kierownicze samodzielne stanowiska
Stanowiska
Jednostki organizacyjne
Służby, inspektoraty i straże
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Wykaz spraw
Akty prawne
Informacje o prowadzonych postępowaniach administracyjnych
Budżet powiatu
Emisja Obligacji
Sprawozdania finansowe
Zgłoszenia budowy
Decyzje, obwieszczenia Wydziału Architektury i Budownictwa
Protokoły z obrad sesji Rady Powiatu w Płocku
Informacje wynikające z ustawy o finansach publicznych
Miasta i gminy powiatu płockiego
Plany, programy, strategie
Raporty o stanie Powiatu Płockiego
Zapewnianie dostępności podmiotu publicznego
Wybory Samorządowe 2024
Wybory Samorządowe 2018
Wybory Samorządowe 2014
Wybory Samorządowe 2010
Biuro Rzeczy Znalezionych
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Anonimowa ANKIETA pt.: ,,Problemy merytoryczne i terminowość weryfikacji opracowań geodezyjnych po zmianie ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 31 lipca 2020 r.’’
Petycje
Nieodpłatna pomoc prawna i nieodpłatne poradnictwo obywatelskie na terenie powiatu płockiego
Lobbing
RODO
Interpelacje i zapytania Radnych
Sesje online
Nagrania Archiwalne Sesji Rady Powiatu w Płocku
Dostęp do informacji publicznej
Mieszkania wspomagane i treningowe oraz domy dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży
Głosowania
Sygnaliści
Ogłoszenia
Przetargi
Komunikaty
Zamówienia publiczne - platforma zakupowa
Zamówienia publiczne o wartości do 130 000 zł
Zamówienia publiczne o wartości równej i przekraczającej 130 000 zł
Ogłoszenia o naborze
Środowisko i jego ochrona
Rejestr informacji o środowisku
Strona główna
Przetargi
Ogłoszenie o przetargu publicznym dotyczącym sprzedaży składników rzeczowych...
Przetargi
Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: "Przebudowa-modernizacja dróg powiatowych nr: 2926W, 2912W, 6908W, 2905W, 2940W i 2938W"
Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie usługi pod nazwą: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – aktualizacja, usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków”
Ogłoszenie o przetargu publicznym dotyczącym sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego Domu Pomocy Społecznej ,,Nad Jarem'' w Nowym Miszewie
Załączniki
Informacja z otwarcia ofert, wyboru oferty najkorzystniejszej oraz unieważnienia przetargu publicznego w DPS ,,Nad Jarem'' w Nowym Miszewie
41.14
KB
pdf
Pobierz
Informacja z otwarcia ofert, unieważnienia postępowania i wyboru ofert najkorzystniejszych
100.05
KB
pdf
Pobierz
Treść ogłoszenia
141.76
KB
pdf
Pobierz
Formularz oferty
203.46
KB
pdf
Pobierz
Klauzula informacyjna w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
88.09
KB
pdf
Pobierz
Wiadomość powiązana z
Jednostki organizacyjne
Dom Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie
Rejestr zmian