Decyzje, obwieszczenia dotyczące przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko - archiwum

Obwieszczenie Starosty Płockiego o wydaniu przez Starostę Płockiego w dniu 28 grudnia 2021 r. decyzji nr 17/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej w miejscowości Biała, ul. Bankowa, gmina Stara Biała

       

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 72 ust.6 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2021r, poz. 247 ze zm.) w zw. z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021r, poz.735)

 

Starosta Płocki

podaje do publicznej wiadomości informację

 

  1. że w dniu 28.12.2021r została wydana decyzja nr 17/2021r o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegająca na budowie drogi gminnej w miejscowości Biała ul. Bankowa od km 0+000,00 do km 1+103 gmina Stara Biała,  która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, poprzez podanie w dniu 31.12.2021 niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości

a) na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku http://powiat-plock.pl.)

b) na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku ul. Bielska 59

c) w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia, tj. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Stara Biała,

2. Wskazuję  dzień  31.12.2021r jako ten, w którym:

a) nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz  na tablicy ogłoszeń w Urzędzie  Gminy Stara Biała.

b) udostępniono treść w/w  decyzji na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej  Starostwa Powiatowego w Płocku na stronie internetowej http://powiat-plock.pl.

c) poinformowano o możliwościach zapoznania się, na wniosek podmiotu uprawnionego, z treścią w/w decyzji oraz dokumentacją sprawy w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku (ul. Bielska 59, w godz. 7.30 – 15.30 poniedziałek - piątek). Jednak ze względu na obowiązujący stan epidemii, dla celów organizacyjnych wskazane jest uprzednie zawiadomienie tut. Wydziału o zamiarze zapoznania się z dokumentacją (tel. 242676757), i przedłożenie odpowiedniego zakresu dokumentów potwierdzających możliwość wykonania tego uprawnienia, co też usprawni realizację przysługującego prawa.

Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 31.12.2021r.

 

 z up. STAROSTY

/-/

inż. Agnieszka Kołodziejska

Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej

w Wydziale Architektury i Budownictwa

 

                                       

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Architektury i Budownictwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 grudnia 2021 11:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Bernaciak
Ilość wyświetleń: 253
31 grudnia 2021 12:49 (Katarzyna Bernaciak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 grudnia 2021 12:45 (Katarzyna Bernaciak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 grudnia 2021 12:37 (Katarzyna Bernaciak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)