Decyzje, obwieszczenia dotyczące przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko - archiwum

Obwieszczenie Starosty Płockiego o wydaniu decyzji nr 15/2022 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę drogi gminnej w miejscowości Mąkolin

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 72 ust.6 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r, poz. 1029, ze zm.) w zw. z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r, poz.735, ze zm.)

 

Starosta Płocki

podaje do publicznej wiadomości informację

 

1. że w dniu 25.08.2022 r. została wydana decyzja nr 15/2022 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę drogi gminnej w miejscowości Mąkolin, która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, poprzez podanie w dniu 30.08.2022 r. niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości

a) na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku http://powiat-plock.pl.)

b) na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku ul. Bielska 59

c) w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia, tj. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Bodzanów,

2. Wskazuję  dzień  30.08.2022 r. jako ten, w którym:

a) nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz  na tablicy ogłoszeń w Urzędzie  Gminy Bodzanów,

b) udostępniono treść w/w  decyzji na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej  Starostwa Powiatowego w Płocku na stronie internetowej http://powiat-plock.pl.

c) poinformowano o możliwościach zapoznania się, na wniosek podmiotu uprawnionego, z treścią w/w decyzji oraz dokumentacją sprawy w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku (ul. Bielska 59, w godz. 7.30 – 15.30 poniedziałek - piątek) po uprzednim przedłożeniu odpowiedniego zakresu dokumentów potwierdzających możliwość wykonania tego uprawnienia.

Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 30.08.2022 r.

z up. STAROSTY

/-/

inż. Agnieszka Kołodziejska

Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej

w Wydziale Architektury i Budownictwa

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Architektury i Budownictwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 sierpnia 2022 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Bernaciak
Ilość wyświetleń: 263
30 sierpnia 2022 14:59 (Katarzyna Bernaciak) - Dodanie załącznika [decyzja_nr_15.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 sierpnia 2022 14:57 (Katarzyna Bernaciak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)