O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 72 ust.6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 247, ze zm.) w zw. z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 2000)
Starosta Płocki
podaje do publicznej wiadomości informację
1. że w dniu 24 października 2022 r. została wydana decyzja nr 932/2022, znak: AB- II.6740.807.2022 o zmianie decyzji nr 13/2022 z dnia 10.01.2022 r., o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego oraz o udzieleniu pozwolenia na budowę dla zamierzenia budowlanego obejmującego budowę farmy fotowoltaicznej SPV Łaziska 2 o mocy do 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr. ewid. 190 i 217/4 położonych w m. Łaziska, obręb ewid. 0008 Łaziska, w gm. Słubice, w pow. płockim, która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko, poprzez podanie w dniu 24.10.2022 r. niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości:
a) na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku (http://powiat-plock.pl.),
b) na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku ul. Bielska 61,
c) w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia, tj. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Drobin ul. Marszałka Piłsudskiego 12,
2. Wskazuję dzień 24.10.2022 r. jako ten, w którym:
a) nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Drobin,
b) udostępniono treść w/w decyzji na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku na stronie internetowej http://bip.powiat-plock.pl.,
c) poinformowano o możliwościach zapoznania się, na wniosek podmiotu uprawnionego, z treścią w/w decyzji oraz dokumentacją sprawy w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku (ul. Bielska 59, w godz. 7.30 – 15.30 poniedziałek - piątek). Jednak ze względu na obowiązujący stan zagrożenia epidemiologicznego, dla celów organizacyjnych wskazane jest uprzednie zawiadomienie tut. Wydziału o zamiarze zapoznania się z dokumentacją (tel. 242676761) i przedłożenie odpowiedniego zakresu dokumentów potwierdzających możliwość wykonania tego uprawnienia, co też usprawni realizację przysługującego prawa.
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 24.10.2022 r. r.
z up. Starosty
mgr. Marek Kalinowski
Kierownik Referatu Budownictwa
w Wydziale Architektury i Budownictwa
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku