OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1029, ze zm.) w zw. z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2000, ze zm.)
Starosta Płocki
podaje do publicznej wiadomości informację
1. że w dniu 23.01.2023 r. została wydana decyzja nr 1/2023 o umorzeniu w całości postępowania administracyjnego w sprawie z wniosku inwestora – Wójta Gminy Słupno, reprezentowanego przez pełnomocnika: Pana Franciszka Rytwińskiego, złożonego w dniu 26.05.2022 r., na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 176, ze zm.), ostatecznie skorygowanego i uzupełnionego w trybie art. 64 § 2 k.p.a. w dniu 30.08.2022 r., o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej o nazwie: Budowa drogi publicznej – gminnej wraz z pełną infrastrukturą w miejsc. Mirosław odc. od km 0+871,5 do km 1+134,0, dług. 262,5mb, w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 291238W, w Mirosławiu wraz z brakującą infrastrukturą’’, na działkach o nr ewid. (stan dotychczasowy): 125, 139, 84, 63/8, 124, 116, 63/7, położonych w miejscowości Mirosław, w obrębie ewid. 0013 Mirosław, w gm. Słupno, w pow. płockim, która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, poprzez podanie w dniu 25.01.2023 r. niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości:
a) na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku (http://bip.powiat-plock.pl.),
a) na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku ul. Bielska 59,
b) w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia, tj. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Słupno.
2. Wskazuję dzień 25.01.2023 r. jako ten, w którym:
a) nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Słupno.
b) udostępniono treść w/w decyzji na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku na stronie internetowej http://bip.powiat-plock.pl.
c) poinformowano o możliwościach zapoznania się, na wniosek podmiotu uprawnionego, z treścią w/w decyzji oraz dokumentacją sprawy w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku (ul. Bielska 59, w godz. 8.00 – 15.00 poniedziałek - piątek). Jednak dla celów organizacyjnych wskazane jest uprzednie zawiadomienie tut. Wydziału o zamiarze zapoznania się z dokumentacją (tel. 24 2676757) i przedłożenie odpowiedniego zakresu dokumentów potwierdzających możliwość wykonania tego uprawnienia, co też usprawni realizację przysługującego prawa.
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 25.01.2023 r.
z up. STAROSTY
/-/
mgr inż. Marek Kalinowski
Kierownik Referatu Budownictwa
w Wydziale Architektury i Budownictwa
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku