OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zadanie nr 1: Mapa zasadnicza - aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej. Zakres pracy obejmuje obszar gminy Słupno o pow. 7.517ha.
2)Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów :
a)zmienionych klas i użytków gruntowych wykazanych w raportach i materiałach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003 pt. Pozyskanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje łącznie 20.000 klaso-użytków o łącznej powierzchni 10.735ha w 5.206 działkach ewidencyjnych w 48 obrębach ewidencyjnych gminy Staroźreby.
b)zmienionych użytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów (tereny wiejskie). Zakres pracy obejmuje 37 działek ewidencyjnych w tym gruntów zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 57,74ha, położonych w 17 obrębach ewidencyjnych na terenie 9 gmin w Powiecie Płockim.
3)Zamawiający wymaga aby pracę wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami technicznymi w dziedzinie geodezji i kartografii oraz warunkami technicznymi, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji: a)nr 1 dla zadania nr 1. b)nr 2 dla zadania nr 2. 4)Wykonanie pracy odpowiednio: zadania nr 1, zadania nr 2 należy zgłosić do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Płocku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2, 71.35.15.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) zadanie nr 2 - 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prace geodezyjne i kartograficzne wykonują podmioty prowadzące działalność gospodarczą, a także inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie tych prac - w zakresie geodezji i kartografii (dla zadania nr 1) lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów (a także innej obejmującej ten zakres - dla zadania nr 2) - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie dokumentów i oświadczeń: a)Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r poz. 1287) - dla ww. danego zadania - w ilości co najmniej jednej osoby. b)Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - w ilości co najmniej jednego zamówienia dotyczącego: b.1) dla zadania nr 1 - opracowanie mapy zasadniczej numerycznej wektorowej (lub jej konwersja z postaci analogowej lub hybrydowej) lub aktualizacja numerycznej wektorowej mapy zasadniczej, także opracowanie lub aktualizacja mapy do celów projektowych w postaci numerycznej wektorowej - o łącznie zsumowanych wartościach w ww. okresie na minimum 80.000,00 złotych brutto. b.2) dla zadania nr 2 - prace klasyfikacyjne o łącznie zsumowanych wartościach w ww. okresie na minimum 85.000,00 zł brutto. c)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p. (wg. załącznika Nr 4 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg załącznika Nr 4 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg załącznika Nr 4 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p. (wg załącznika Nr 4 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku - Kancelaria Ogólna p. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku