Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie usługi pn. „Prace geodezyjno-kartograficzne na terenie Powiatu Płockiego w 2012r – etap II”: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) – aktualizacja, usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków

Płock dnia 21 września  2012 r.

  

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 upzp

    

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 113 z 2010r poz. 759 z późn. zm.).

 

  

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Starosta Płocki, ul. Bielska 59, 09-400 Płock,
Tel: (024) – 267 – 67 – 47, Fax: (024) – 267 – 68 – 48,
www.powiat.plock.pl

  

2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony.

  

3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

- Główny przedmiot: 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe.

  

4.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Strona BIP Zamawiającego: www.bip.powiat-plock.pl.

  

5.  Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia za odpłatnością w wysokości: 31,70 złotych.

Specyfikację można odebrać w pokoju nr 313 (III piętro) w godzinach: poniedziałek, wtorek, środę, czwartek: w godz. 800 – 1500, a w piątek w godz. 800 – 1630 lubzostanie przekazana za pośrednictwem poczty, na adres Wykonawcy za pobraniem.

  

6. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wykonanie usługi pn. „Prace geodezyjno- kartograficzne na terenie Powiatu Płockiego w 2012r – etap II”: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) – aktualizacja,  usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków.

Zakres pracy obejmuje 11 działek ewidencyjnych nr 134, 135, 137, 192, 191/1, 194, 122/134, 126/135, 126/134, 197/200, 197/194 o łącznej powierzchni 5,1413ha położonych w obrębie ewidencyjnym Strupczewo w gm. Brudzeń Duży.

  

7. Pracę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami technicznymi obowiązującymi w zakresie geodezji i kartografii „Warunkami technicznymi Zamawiającego” stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.

  

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

  

10.  Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012r.

 

11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
(w tym posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2).

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

5) udzielą minimum 12 miesięcy gwarancji i 36 miesięcy rękojmi na wykonana usługę – dane zadanie.

6) Spełnia pozostałe warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów, na zasadzie „spełnia – „nie spełnia”.

  

12.  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

13.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

cena – 100% odrębnie dla zadania nr 1 oraz dla zadania nr 2.

  

14.   Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. 212 – 2 piętro), codziennie w dni pracy urzędu: poniedziałek, wtorek, środę, czwartek,: w godz. 800 – 1500, a w piątek w godz. 800 – 1630 lubza pośrednictwem poczty, na adres wskazany w § 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia do dnia 02.10.2012r. do godz. 1200.

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.10.2012r. o godz. 1230 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 313 (3 piętro).

   

15. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

   

16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, 7 ustawy prawo zamówień publicznych

  

Sekretarz Powiatu

Tomasz Kępczyński

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2012 14:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2698
21 września 2012 14:43 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
21 września 2012 14:39 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
21 września 2012 14:23 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.