Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi eksperta z ramienia Partnera (PUP w Płocku) w projekcie innowacyjnym pn.: Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Eksperta z ramienia Partnera (PUP w Płocku) w projekcie innowacyjnym pn.: Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Eksperta będzie należeć:

- udział w procesie badawczym w zakresie bieżącej weryfikacji postępu prac,

- recenzowanie raportów z badań i kierowanie do ewentualnych poprawek/uzupełnień,

- weryfikacja prac badawczych pod kątem zgodności z założonymi produktami pośrednimi (czy z badań wynikają dane i informacje niezbędne do stwierdzenia, że zaplanowane produkty są zasadne),

- wysuwanie wniosków z efektów i wyników procesu badawczego w celu nadania kierunku realizacji projektu na kolejnych etapach,

- nadawanie kierunku wypracowania produktów pośrednich, a tym samym modeli (na podstawie wyników badań i konsultacji w gronie eksperckim),

- udział w spotkaniach konsultacyjnych, debatach zaplanowanych jako działania upowszechniające po etapie badawczym,

- udział w badaniach grupowych (zogniskowanych wywiadach grupowych),

- opracowanie koncepcji oraz wstępnej wersji Modelu budowy instrumentu wspierającego zainteresowanie zielonymi zawodami w zakresie opracowania produktu finalnego

- Laboratorium zielonych zawodów, - bieżąca współpraca z Koordynatorem ds. produktu finalnego oraz pomoc przy opracowaniu koncepcji wstępnej wersji Modelu budowy instrumentu wspierającego zainteresowanie zielonymi zawodami w zakresie opracowania produktów finalnych

- programy kształcenia i doskonalenia osób bezrobotnych/poszukujących pracy, programy kształcenia instruktorów praktycznej nauki zawodu, programy kształcenia praktycznego u pracodawców,

- udział w pracach (wraz ze Specjalistami ds. produktu finalnego oraz Koordynatorem ds. produktu finalnego) nad przygotowaniem dokumentów strategicznych dla projektu

- Strategii wdrażania projektu innowacyjnego, koncepcji i wstępnej wersji produktów finalnych itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:

a)wykształcenie wyższe magisterskie,

b)co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach rynku pracy,

c)znajomość problematyki rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rynku pracy województwa mazowieckiego,

d)doświadczenie w opracowywaniu analiz rynku pracy,

e)znajomość tematyki wdrażania projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

 

2. Wypełniony formuklarz oferty.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

 

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1.Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:

 

a)przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,

 

b)zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy

 

c)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji,

 

d)w przypadku nieuzyskania zgody na dalszą realizację projektu, umowa z Wykonawcą zostanie przez Zamawiającego rozwiązana za tygodniowym okresem wypowiedzenia.

 

2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 28a.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 26 sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt innowacyjny pn.: Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-10-08
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 października 2012 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2231
08 października 2012 15:16 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
08 października 2012 15:15 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
08 października 2012 15:09 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [siwz_ekspert.doc] do dokumentu.