Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - wykonanie badań lekarskich

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań lekarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu badań lekarskich mających na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku do: odbywania stażu, szkolenia, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz do innych programów realizowanych przez Zamawiającego na wskazanym w skierowaniu stanowisku pracy,

2. Wykonaniu specjalistycznych badań lekarskich lub/i psychologicznych umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia.

3. Wykonaniu badań lekarskich wstępnych kandydatom na pracowników oraz okresowych i kontrolnych pracownikom Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku.

4. Przewidywana liczba osób skierowanych na badania - 3063; w tym: około 900 - na stanowisko pracownika biurowego z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie: około 10 - na wykonanie specjalistycznych badań lekarskich lub/i psychologicznych umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia. około 1500 - na stanowisko inne (np. sprzedawca, magazynier, fryzjer, ślusarz, mechanik samochodowy, technik farmaceuta, kosmetyczka, kelner, barman, rehabilitant, higienistka stomatologiczna, malarz, pracownik budowlany, kierowca, informatyk, konserwator oraz inne nie wymienione stanowiska) około 600 - badań do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wpisem do książeczki zdrowia i książeczką zdrowia, około 53 - badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, ustalających celowość stosowania skróconej normy czasu pracy (dla pracowników PUP w Płocku).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: - posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą na podstawie Ustawy z dnia 15.04.2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112 poz. 654 z 2011r. z późn. zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 września 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz. U. Nr 221 poz. 1319 z 2011r.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

2. Informacja dotycząca podwykonawców - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje:

a) zmiany ilościowe badań lekarskich; -Zamawiający będzie uprawniony do zamówienia niektórych rodzajów badań lekarskich w większej ilości, niż określone w SIWZ i w umowie, - zamawiający będzie uprawniony do zamówienia niektórych rodzajów badań lekarskich w mniejszej ilości niż określone w SIWZ i w umowie,

b) Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wykonawcy za przedmiot zamówienia, cenę wynikającą z oferty wykonawcy i ilości wykonanych badań; w przypadku wykonania badań lekarskich w zmniejszonej ilości - zamawiający zapłaci cenę wyliczoną zgodnie z ilością wykonanych badań i kwoty brutto za badanie.

c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi na terenie miasta Płocka i możliwość zmiany godzin przyjęć pacjentów. Wykonawca o powyższych zmianach poinformuje Zamawiającego pisemnie.

d) Zamawiający przewiduje zmianę przepisów podatkowych - w przypadku wprowadzenia stawki VAT Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 08:20, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-11-22
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2012 12:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2897
22 listopada 2012 13:02 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
22 listopada 2012 12:53 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
22 listopada 2012 12:51 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [siwz.doc] do dokumentu.