Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj

1. Część nr 1 Dostawa: Komputerów stacjonarnych - 2 sztuki; Komputerów przenośnych - 2 sztuki.

Część nr 2 Dostawa: Drukarek kolorowych laserowych - 5 sztuk wraz z 15 zestawami czterech tonerów k/c/m/y do tych drukarek.

Część nr 3 Dostawa: Materiałów eksploatacyjnych (tonery, klawiatury, nagrywarka zewnętrzna).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.21.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego lub/i wspomagającego lub/i materiałów eksploatacyjnych każda o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Informacje dotyczące podwykonawców - wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje w załączniku - nie dotyczy. Brak dołączonego załącznika nr 7 do oferty - Zamawiający uzna, iż zadanie Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie.

2.Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru załącznik nr 2 oraz 2a do SIWZ;

3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 pok. 28a 09-400 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 26 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: Komputerów stacjonarnych i Komputerów przenośnych..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Komputerów stacjonarnych - 2 sztuki; Komputerów przenośnych - 2 sztuki..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: Drukarek kolorowych laserowych - 5 sztuk wraz z 15 zestawami czterech tonerów k/c/m/y do tych drukarek..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Drukarek kolorowych laserowych - 5 sztuk wraz z 15 zestawami czterech tonerów k/c/m/y do tych drukarek..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa: Materiałów eksploatacyjnych (tonery, klawiatury, nagrywarka zewnętrzna).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Materiałów eksploatacyjnych (tonery, klawiatury, nagrywarka zewnętrzna).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-12-05
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2012 17:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 3085
10 grudnia 2012 13:20 (Adam Kosiński) - Zmiana kolejności załączników.
10 grudnia 2012 13:20 (Adam Kosiński) - Zmiana kolejności załączników.
10 grudnia 2012 13:20 (Adam Kosiński) - Zmiana kolejności załączników.