Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn. „Remont pomieszczeń przeznaczonych na pracownie mechaniczne w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie” - PZESz. 3620.2.2013

Płock, dnia 22.03.2013 r.

POWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNY

   SZKÓŁ W PŁOCKU

ul. Bielska 59  09-400 Płock

      PZESz. 3620.2.2013

 

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

I.  Zamawiający: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku,

Adres Zamawiającego:  ul. Bielska 59, 09-400 Płock,

tel. 24-267-68-00, fax: 24-267-68-48,

e-mail:starostwo@powiat.plock.pl

http://bip.powiat-plock.pl                                        

Adres do korespondencji


Powiatowy Zespół Ekonomiczny Szkół w Płocku

ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: 24-267-68-72, fax. 24-267-68-79
e-mail: pzesz2@wp.pl

 

II.  Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiat-plock.pl

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże siwz odpłatnie na podstawie kserokopii dowodu wpłaty. Opłata: 35 złotych wnoszona na konto
Bank Spółdzielczy Mazowsze o/Płock nr konta: 03 9042 0003 0000 1603 2000 0030

 

 

III.  Tryb zamówienia

Tryb udzielenia zamówienia – niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29  stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r.,  Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

IV.   Przedmiot zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń przeznaczonych na pracownie mechaniczne w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie”.

 

 

Nomenklatura

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45 00 00 00 - 7

Roboty budowlane 

 

 

2.  Zakres rzeczowy obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych na parterze w budynku głównym: sala nr 18, sala nr 19, sala nr 20, sala nr 21. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje  j.n:

1)     gładzie gipsowe ścian i sufitów

2)     malowanie ścian i sufitów

3)     lamperie tynk żywiczny

4)     wykonanie podkładów betonowych pod posadzki

5)     wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej

6)     ułożenie płytek podłogowych antypoślizgowych GRES PCV

7)     wymiana grzejników c.o. wraz z instalacją

8)     wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej

9)     wymiana opraw oświetleniowych

10) wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji metalowej.

 

3.  Szczegółowy zakres robót określa: kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 9 do siwz, a opis wykonania zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 10 do siwz.

 

4.  Z uwagi na wskazanie w kosztorysie nakładczym znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

 

5.  W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.

 

6.  Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na zakres wykonanych robót na okres 36 miesięcy oraz na urządzenia i materiały zgodnie z gwarancją producenta.

                 

V.  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

VI.   Oferty częściowe, oferty wariantowe

1.  Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

2.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert wariantowych.

 

VII.    Termin realizacji zamówienia: do 01.07.2013 r.

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 u.p.z.p.

 

1.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

 

1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

2)    posiadania wiedzy i doświadczenia, za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna:

a)   wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum 2 robót budowlanych wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż 175 000 zł każda;

 

3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna:

a)    złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie uprawnienia;

 

4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej, w ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że:

a) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto.

 

2.  Zamawiający wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p., tj. na potwierdzenie wymaga złożenia dokumentów określonych w pkt IX ppkt 2.

 

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. IX, z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę: spełnia / nie spełnia Wykonawca spełnił w/w warunki.

 

 

 IX.   Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 u.p.z.p.

1.   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu   razem z ofertą należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

a)    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. – według załącznika nr 2 do siwz;

b)   wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – minimum 2 robót budowlanych wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż 175 000 zł każda, według załącznika nr 4 do siwz;

c)    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 5 do siwz;

d)   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – według załącznika nr 6 do siwz,

e)    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto.

 

2.   W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. razem z ofertą należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie:

a)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie z art. 24 ust. 1 u.p.z.p.  – według załącznika nr 3 do siwz

b)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

3.   Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

a)   zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 2. lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

-    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

– wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)      jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w powyższym ppkt 3 lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

 

X.    Uczestnictwo innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b    u.p.z.p.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

XI.   Wykaz innych dokumentów jakie winni dostarczyć Wykonawcy 

a)   harmonogram rzeczowo – finansowy robót – według załącznika nr 7 do siwz,

b) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu nakładczego (wg załącznika nr 9 do siwz) – w 2 egzemplarzach. Drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego Wykonawcy zobowiązani są złożyć oddzielnie (nie spięty z  ofertą);

c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o  udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

 

XII.    Oferty składane wspólnie

 

1.     Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:

-  dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX ppkt. 1. lit. a, b, c, d, e; harmonogram rzeczowo – finansowy, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo-składane są wspólnie; przy założeniu, iż warunki określone w pkt IX ppkt. 1 lit. e, spełni przynajmniej jeden Wykonawca.

 

Odrębnie każdy Wykonawca składa:

- oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt IX ppkt. 2. lit. a, b.

 

Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu innych podmiotów, biorących udział w realizacji części zamówienia bądź zapewniających Wykonawcy środki finansowe - na zasadach określonych w  art. 26 ust. 2 b u.p.z.p. - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

 

XIII. Wymagania dotyczące wadium

1.  Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty, a dowód wniesienia załączyć do oferty.

3. Wykonawca może wnieść wadium w:

a)      pieniądzu,

b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)      gwarancjach bankowych,

d)     gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek 45 9042 0003 0000 1603 2000 0050

(ksero przelewu dołączyć do oferty, o ile to możliwe).

5.  Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku  bankowym.

6.  W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy załączyć oddzielnie, nie spięty z ofertą. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych  w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.      

7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z  wyjątkiem   Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a u.p.z.p.

9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który  wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu   zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku   rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.  Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z  odsetkami  wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz  prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył  dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt IX i jeśli dotyczy w pkt. X  oraz pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie.

14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego  oferta została wybrana:

1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na  warunkach określonych w ofercie;

2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe   z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  

 

XIV.  Kryterium oceny ofert:

cena  – 100%.

 

XV. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

1.   Oferty należy składać:

1)  bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. 212), codziennie w dni pracy Urzędu: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek: w godz. 800 – 1500, a w piątek w godz.  800 – 1630,

2)  za pośrednictwem poczty, na adres wskazany w specyfikacji do korespondencji,

3)  termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego (niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania) upływa dnia 05.04.2013 roku o godz. 1000,

4)  oferty, które wpłyną po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.04.2013r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego pok. 408, IV piętro.

 

XVI.   Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

XVII. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

XVIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień  zawartej umowy.

 

XIX.  Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.03.2013 r. pod numerem 114668-2013.

 

  

Dyrektor
Powiatowego Zespołu Ekonomicznego Szkół
w Płocku

 

Maria Pisarska Galas

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-03-22
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Zespół Ekonomiczny Szkół w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2013 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2772
22 marca 2013 13:46 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
22 marca 2013 13:46 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
22 marca 2013 13:02 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_10_do_siwz_specyfikacja__techniczna_wykonania_i_odbioru_ robot_zs_gabin.pdf] do dokumentu.