OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Diagnoza stanu realizacji prorozwojowych usług publicznych (up.) dla Powiatu Płockiego na potrzeby realizacji projektu pn. Usługi publiczne w powiecie płockim - zmiany dla teraźniejszości i przyszłości dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Diagnoza stanu realizacji prorozwojowych usług publicznych (up.) dla Powiatu Płockiego na potrzeby realizacji projektu pn. Usługi publiczne w powiecie płockim - zmiany dla teraźniejszości i przyszłości dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Diagnoza służyć ma przeprowadzeniu działań, które przyczynią się do poprawy efektywności, skuteczności, dostępności i jakości świadczenia usług publicznych na terenie Powiatu Płockiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
Zadanie 1: Przeprowadzenie działań przygotowawczych i odpowiednie dobranie metodologii oraz przeprowadzenie badań z zakresu diagnozy jakości usług publicznych w Powiecie Płockim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1: Badania usług publicznych należy zrealizować uwzględniając następujące elementy: a)przedstawienie do akceptacji Zespołu Ekspertów zatrudnionych przez Zamawiającego koncepcji badań dotyczących jakości, dostępności, efektywności usług publicznych świadczonych w Powiecie Płockim - nie później niż 30 dni po podpisaniu umowy; b)przeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych zgodnie z zaakceptowaną przez Zespół Ekspertów zatrudnionych przez Zamawiającego metodologią
Zadanie 2 polega na przygotowanie raportu końcowego - diagnozy stanu realizacji prorozwojowych usług publicznych dla Powiatu Płockiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2. Zamawiający zamierza w rezultacie realizacji Zadania 2 uzyskać: -Informacje niezbędną dla pogłębienia i uporządkowania wiedzy o usługach publicznych świadczonych przez samorządy Powiatu Płockiego, -Informację nt. problemowych obszarów działania Powiatu Płockiego jeśli chodzi o usługi publiczne, -Wytyczne dla poprawy sposobu realizacji usług publicznych pod kątem potrzeb mieszkańców powiatu, -Pozyskanie danych potrzebnych do wprowadzenia w przyszłości nowych technologii w tym informatycznych zwiększających dostęp do informacji i do usług publicznych realizowanych przez powiat i gminy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.12.00-9, 73.22.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by: Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył 3 usługi badań społeczno - gospodarczego rozwoju gmin (ewentualnie powiatów, regionów) lub usług publicznych gmin (ewentualnie powiatów, regionów) w oparciu o pozyskane dane pierwotne, każda o wartości co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) zł brutto. Wykonawca składa poświadczenie wykonanych usług według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ 1.Dowodami w sprawie będą: poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług/dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 3. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt. 5.1.2.1.1, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817)., tj. np. referencje lub inny dokument.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:
1.Koordynator (1 osoba) posiadający wykształcenie wyższe i udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu minimum 2 badaniami społeczno-gospodarczego rozwoju gmin (ewentualnie powiatów, regionów) prowadzonymi w oparciu o pozyskane dane pierwotne, w realizacji których uczestniczył jako koordynator/kierownik w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, każda o wartości co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) zł brutto.
2.Eksperci (dwie osoby) ds. badań społeczno-gospodarczego rozwoju, każda z wykształceniem wyższym i udokumentowanym doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 2 badań społeczno gospodarczego rozwoju gmin (ewentualnie powiatów, regionów) prowadzonymi w oparciu o pozyskane dane pierwotne w realizacji których uczestniczyły jako autor/współautor w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
3.Eksperci (dwie osoby) ds. badań ewaluacji usług publicznych, każda z wykształceniem wyższym i udokumentowanym doświadczeniem w tworzeniu/współtworzeniu minimum 2 badań ewaluacyjnych dotyczących usług publicznych na poziomie gminnym (ewentualnie powiatów, regionów) wypracowanych metodami partycypacyjnymi, w realizacji których uczestniczyły jako autor/współautor w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. 3.Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wymienionych funkcji przez tę samą osobę. Dysponowanie osobami winno być udokumentowane w formie Wykazu osób określonego w dziale XIII ust 13.3. pkt 13.3.1-13.3.3. niniejszej SIWZ.
4.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 60
2 - metodyka badania i dobór próby badawczej oraz netodyka opracowania diagnozy - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następującym zakresie: -Zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; -Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock - kancelaria ogólna p. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi publiczne w powiecie płockim - zmiany dla teraźniejszości i przyszłości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku