Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu pn. „Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2013 roku”.

Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne
na terenie Powiatu Płockiego
w 2013 roku

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2013 roku:
1.
Zadanie nr 1: Mapa zasadnicza - aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej. Zakres pracy obejmuje obszar gminy Słupno o pow. 7.517ha.
2. Zadanie nr 2: Gleboznawcza klasyfikacja gruntów: 
a. Po wystąpieniu klęski żywiołowej powodującej zmiany środowiska glebowego. Zakres pracy obejmuje obszar do klasyfikacji o łącznej powierzchni 52,5203haha w 25 działkach ewidencyjnych w 2 obrębach ewidencyjnych gminy Słubice.
b.
zmienionych użytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów (tereny wiejskie). Zakres pracy obejmuje 5 działek ewidencyjnych w tym gruntów zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 8,4083ha, położonych w 3 obrębach ewidencyjnych na terenie 2 gmin w Powiecie Płockim.
3.Zamawiający wymaga aby pracę wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami technicznymi w dziedzinie geodezji i kartografii oraz warunkami technicznymi, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji:
a.
nr 1 dla zadania nr 1.
b.
nr 2 dla zadania nr 2.
4.
Wykonanie pracy odpowiednio: zadania nr 1, zadania nr 2 należy zgłosić do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Płocku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dla zadania nr 2 część a) dla dodatkowego obszaru prac klasyfikacyjnych o łącznej pow. do 4,9552ha zlokalizowanego w obu ww. miejscowościach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.15.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 2000,00 PLN zadanie nr 2 - 2000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

spełnienie tego warunku nastąpi, jeżeli wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie dotyczące:
a) dla zadania nr 1 - opracowanie mapy zasadniczej numerycznej wektorowej (lub jej konwersja z postaci analogowej lub hybrydowej) lub aktualizacja numerycznej wektorowej mapy zasadniczej, także opracowanie lub aktualizacja mapy do celów projektowych w postaci numerycznej wektorowej - o łącznie zsumowanych wartościach w ww. okresie na minimum 50.000,00 złotych brutto.
b. dla zadania nr 2 - prace klasyfikacyjne o łącznie zsumowanych wartościach w ww. okresie na minimum 45.000,00 zł brutto.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r poz. 1287 ze zm.) odpowiednio:

a)dla zadania nr 1: z zakresu nr 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub z zakresu nr 6 - redakcja map.
b)dla zadania nr 2: z zakresu nr 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także posiadają kwalifikacje i doświadczenie w zakresie klasyfikacji gruntów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. Pełnomocnictwo

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Plocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mapa zasadnicza - aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje obszar gminy Słupno o pow. 7.517ha..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.15.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.10.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gleboznawcza klasyfikacja gruntów.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Po wystąpieniu klęski żywiołowej powodującej zmiany środowiska glebowego. Zakres pracy obejmuje obszar do klasyfikacji o łącznej powierzchni 52,5203haha w 25 działkach ewidencyjnych w 2 obrębach ewidencyjnych gminy Słubice. - zmienionych użytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów (tereny wiejskie). Zakres pracy obejmuje 5 działek ewidencyjnych w tym gruntów zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 8,4083ha, położonych w 3 obrębach ewidencyjnych na terenie 2 gmin w Powiecie Płockim..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.15.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.09.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-05-07
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2013 11:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2665
07 maja 2013 12:05 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
07 maja 2013 12:01 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [siwz.doc] do dokumentu.
07 maja 2013 11:57 (Adam Kosiński) - Dodanie dokumentu.