Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na świadczenie usługi menedżera laboratorium zielonych zawodów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku w ramach projektu Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. ...

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 świadczenie usługi menedżera laboratorium zielonych zawodów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku w ramach projektu Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy

Numer ogłoszenia: 120985 - 2013;
data zamieszczenia: 21.06.2013

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi menedżera laboratorium zielonych zawodów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku w ramach projektu Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi menedżera laboratorium zielonych zawodów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku w ramach projektu Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Zakres czynności: -kontakty z osobami zainteresowanymi (m.in. bezrobotnymi, poszukującymi pracy, niepełnosprawnymi, studentami, młodzieżą szkolną), -zapewnienie doradztwa i wsparcia dla osób odwiedzających laboratorium  w zakresie szeroko rozumianej zielonej gospodarki, -pozyskiwanie do współpracy pracodawców, szkół i innych instytucji oraz reprezentowanie laboratorium w kontaktach z partnerami rynku pracy, -planowanie, organizowanie i kontrolowanie działania interaktywnej bazy zielonych zawodów, -pozyskiwanie informacji na temat (szeroko rozumianej) zielonej gospodarki, w tym gromadzenie specjalistycznej literatury, materiałów dydaktycznych i szkoleniowych,  -zamieszczanie w interaktywnej bazie zielonych zawodów m.in.: treści, newsów oraz przepisów i dyrektyw potrzebnych do pomocy osobom zainteresowanym sektorem zielonej gospodarki, -organizację/współorganizację spotkań mających na celu promowanie idei laboratorium, -nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem laboratorium oraz realizacją zadań na wszystkich etapach pracy, -zarządzanie pracą laboratorium od strony organizacyjnej, m.in. przygotowywanie (archiwizowanie) dokumentacji, sporządzanie raportów, analiz i sprawozdawczości, -monitorowanie/nadzorowanie pracy Specjalisty ds. zielonych zawodów, -współpracę z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku w kwestiach planowania, organizowania i realizacji spotkań z zainteresowanymi, -współpraca z całym zespołem zaangażowanym w realizację projektu, -wykonywanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia właściwego funkcjonowania laboratorium. Miesięczny wymiar czasu pracy: umowa zlecenie (średnio 80 godzin/miesiąc), w dniach poniedziałek - piątek w godzinach do uzgodnienia z Zamawiającym pomiędzy 8.00 - 15.30. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1. Przewiduje się udział w spotkaniach w ramach projektu poza siedzibą Zamawiającego po godz. 15.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca  wykazał, że dysponuje: 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą łącznie: a)wykształcenie wyższe magisterskie, b)wiedzę z zakresu ochrony środowiska, c)wiedzę z zakresu zarządzania zespołem i coachingu, d)co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w ramach umowy o pracę, e)znajomość problematyki lokalnego rynku pracy, f)umiejętność prowadzenia warsztatów i prezentacji, g)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, h)znajomość zasad współdziałania w grupie - radzenie sobie w trudnych sytuacjach, i)wiedzę z zakresu public relations, j) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty - załącznik nr 1  do SIWZ 2 Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:  - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia nie są niższe niż osoby zastępowanej,  b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c)uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock sekretariat pok. 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-06-21
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 czerwca 2013 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 3210
21 czerwca 2013 15:15 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
21 czerwca 2013 15:13 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [siwz_m.doc] do dokumentu.
21 czerwca 2013 15:12 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.