Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - świadczenie usługi eksperta z ramienia Partnera PUP w Płocku w projekcie innowacyjnym pn. Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi eksperta z ramienia Partnera PUP  w Płocku w projekcie innowacyjnym pn. Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków eksperta będzie należeć:  - Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu, w tym w szczególności ze Strategią wdrażania projektu innowacyjnego testującego wraz z załącznikami - Wstępną wersją produktów finalnych oraz Raportami z procesu testowania produktów pośrednich.  - Bieżąca współpraca z Koordynatorem ds. produktu finalnego oraz Specjalistami ds. produktu finalnego z ramienia Partnerów ws. postępów prac nad analizą procesu testowania, w tym wspólne ustalanie harmonogramów prac.  - Nadzór i monitorowanie pracy Specjalistów ds. analiz, w tym m.in.: nanoszenie uwag  i sugestii do przygotowywanych przez Specjalistów materiałów z procesu analizy w odniesieniu do produktów pośrednich i finalnych, recenzowanie sporządzanych materiałów, opiniowanie koncepcji badań realizowanych w ramach Zadania 5 - analiza rzeczywistych efektów testowanych produktów finalnych.  - Zbieranie/gromadzenie informacji i wszelkich niezbędnych materiałów z procesu testowania produktu pośredniego Model wizyt studyjnych oraz Laboratorium zielonych zawodów - które będą pomocne Specjalistom ds. analiz w opracowywaniu dokumentów zbiorczych z analizy.  - Aktywna współpraca i udział w posiedzeniach Zespołu ekspertów ds. analizy efektów testowanych produktów finalnych.   - Bieżąca weryfikacja założeń Strategii wdrażania projektu innowacyjnego w odniesieniu do analizy testowania produktów finalnych i pośrednich, w szczególności produktu pośredniego Model wizyt studyjnych oraz Laboratorium zielonych zawodów.  - Bieżąca współpraca z instytucjami rynku pracy, pracodawcami, osobami bezrobotnymi do 24 roku życia, pracodawcami, instytucjami szkoleniowymi subregionu w odniesieniu do weryfikacji efektów testowania produktów.  - Przedkładanie wniosków i sugestii z procesu analizy Liderowi i Specjalistom ds. analiz.  - Udział w spotkaniach zespołu projektowego, spotkaniach konsultacyjnych i upowszechniających w ramach działań upowszechniająco-włączających.  - Odpowiedzialność za organizację pracy, terminowe wykonywanie obowiązków  i dokumentowanie działań eksperta.  - Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika projektu w odniesieniu o procesu analizy rzeczywistych efektów testowanych produktów finalnych i pośrednich. Miesięczny wymiar czasu pracy: umowa zlecenie (średnio 30 godzin/miesiąc)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca  wykazał, że dysponuje:

1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą łącznie:

a)wykształcenie wyższe magisterskie,

b)co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy,

c)umiejętności związane z dokonywaniem analiz, interpretacją i weryfikacją wyników, formułowaniem wniosków,

d)znajomość zagadnień z zakresu zielonej gospodarki,

e)znajomość problematyki rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem rynku pracy województwa mazowieckiego,

f)znajomość tematyki wdrażania projektów innowacyjnych,

g)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 

h)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów  do oddania mu do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia  na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty - załącznik nr 1  do SIWZ,

2 Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,

3 Informacja dot. powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 7.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:  przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków:

a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia nie są niższe niż osoby zastępowanej, 

b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą,

c)uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia.

- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 pok. 26 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt innowacyjny pn. Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-02-26
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2014 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2636
27 lutego 2014 11:17 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [zmiana_siwz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2014 15:18 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.
26 lutego 2014 15:13 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)