Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Część nr 1 - Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG-141 /111- UDT 1.Miejsce szkolenia: Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj- czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 2 - Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG-141 /111- TUV 1.Miejsce szkolenia: Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj- czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 3 - Szkolenie pn. Manicure, pedicure, paznokcie akrylowe z wizażem 1.Miejsce szkolenia: Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 4 - Szkolenie pn. Spawanie metodą MIG-131 / MAG 135- UDT 1.Miejsce szkolenia: Płock 2.Termin szkolenia:kwiecień -maj-czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 5 - Szkolenie pn. Spawanie metodą 111- grupa materiałowa 5 UDT 1.Miejsce szkolenia:Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj-czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.1.1 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż prowadzi instytucję szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r, poz. 674 z późn. zmianami) - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (dotyczy wszystkich części). Ocena spełnienia warunku z ppkt 1.1.1. dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.3.1 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.3.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: Dot. części nr 1, 2, 4 i nr 5 a) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu - kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - uprawnienia spawacza, - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin praktycznych w zakresie objętym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Dot. części nr 3 co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie opisu sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku nr 3 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oddzielnie dla każdej części zamówienia). 2.Program szkolenia sporządzony przez Wykonawcę - załącznik nr 6 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). W programie szkolenia muszą zostać opisane wszystkie wskazane zagadnienia. 3.Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę - załącznik nr 7 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). W kalkulacji należy uwzględnić m.in. koszt osobogodziny oraz kwotę ubezpieczenia osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający nie może określić czy osoba będzie podlegała temu ubezpieczeniu i dlatego w przypadku braku konieczności korzystania z tego ubezpieczenia Wykonawca obniży w fakturze cenę za całość szkolenia zgodnie z zapisem w § 5 pkt 1 umowy. 4.Wzór zaświadczenia Instytucji Szkoleniowej o ukończeniu szkolenia załącznik nr 9 - sporządza Wykonawca zgodnie z wymogami określonymi w umowie. 5.Wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 10 (sporządza Wykonawca), 6.Dyplom o ukończeniu szkoleniu - wg wzoru - załącznik nr 13 do SIWZ, 7.Wzór uprawnień UDT - dot. części nr 1, 4 i nr 5, wzór uprawnień TUV - dot. części nr 2. 8. Podwykonawcy - załącznik nr 8.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę pod warunkiem uzyskania akceptacji drugiej strony umowy. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: a)zmiany osób wykonujących usługę, b)zmiany terminu wykonania usługi, c) zmiany miejsca wykonywania szkolenia, d) zmiany wynagrodzenia, e) zmiany podwykonawców - na zasadach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock pok. 26 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG-141 /111- UDT.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce szkolenia: Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj- czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG-141 /111- TUV.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce szkolenia:Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj- czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Szkolenie pn. Manicure, pedicure, paznokcie akrylowe z wizażem.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce szkolenia: Płock 2.Termin szkolenia: kwiecień -maj 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Szkolenie pn. Spawanie metodą MIG-131 / MAG 135- UDT.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce szkolenia:Płock 2.Termin szkolenia:kwiecień -maj-czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Szkolenie pn. Spawanie metodą 111 - grupa materiałowa 5 UDT.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce szkolenia:Płock 2.Termin szkolenia:kwiecień -maj-czerwiec 2014r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-03-18
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 marca 2014 15:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2733
18 marca 2014 15:20 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.
18 marca 2014 15:20 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
18 marca 2014 15:16 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)