Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na organizację szkolenia pn. „Kurs trenera personalnego” - SK-634-11/AKł/2014


Płock: szkolenie pn. Kurs trenera personalnego
Numer ogłoszenia: 104983 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie pn. Kurs trenera personalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: szkolenie pn. Kurs trenera personalnego
1. Miejsce szkolenia: preferowane Płock
2. Termin szkolenia: czerwiec - lipiec 2014r.
3. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia. Osoba posiada uprawnienia w zakresie instruktora kulturystyki oraz rekreacji ruchowej.
4. Szkolenie powinno być realizowane wg. planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie więcej niż po 8 godzin dziennie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż prowadzi instytucję szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r, poz. 674 z późn. zmianami) - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej: - sprzętem siłowym umożliwiającym wykonywanie części praktycznej; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 11 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a.co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b. co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu zamówienia, który posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin praktycznych w zakresie objętym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Program szkolenia sporządzony przez Wykonawcę - załącznik nr 6. W programie szkolenia muszą zostać opisane wszystkie wskazane zagadnienia.
3. Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę - załącznik nr 7. W kalkulacji należy uwzględnić m.in. koszt osobogodziny oraz kwotę ubezpieczenia osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający nie może określić czy osoba będzie podlegała temu ubezpieczeniu i dlatego w przypadku braku konieczności korzystania z tego ubezpieczenia Wykonawca obniży w fakturze cenę za całość szkolenia zgodnie z zapisem w § 4 pkt 1 umowy. W przypadku organizacji szkolenia poza terenem miasta Płocka w kalkulacji należy wykazać koszty zakwaterowania i wyżywienia uczestnika.
4. Wzór zaświadczenia Instytucji Szkoleniowej o ukończeniu szkolenia załącznik nr 9 - sporządza Wykonawca zgodnie z wymogami określonymi w umowie.
5. Wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 10 (sporządza Wykonawca),
6. Dyplom o ukończeniu szkoleniu - wg wzoru - załącznik nr 13 do SIWZ
7. Podwykonawcy - załącznik nr 8.



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę pod warunkiem uzyskania akceptacji drugiej strony umowy. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć:
a) zmiany osób wykonujących usługę,
b) zmiany terminu wykonania usługi,
c) zmiany miejsca wykonywania szkolenia,
d) zmiany wynagrodzenia,
e) zmiany podwykonawców - na zasadach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 26 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach priorytetu VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-05-15
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 maja 2014 14:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2833
15 maja 2014 15:23 (Adam Kosiński) - Opublikowanie dokumentu.
15 maja 2014 15:23 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_13.ppt] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
15 maja 2014 15:23 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)