Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn. „Realizacja usługi szkoleniowej” - SK-634-13/AKł/2014


Płock: Realizacja usługi szkoleniowej
Numer ogłoszenia: 128649 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi szkoleniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - Szkolenie pn. Operator ładowarki szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach priorytetu VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
1.Miejsce szkolenia: Płock
2.Termin szkolenia: lipiec - sierpień 2014 r.
3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 2 - Szkolenie pn. Półautomatyczne spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazu 131/135 - MIG/MAG - TUV szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej na realizację programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych do 25 roku życia.
1.Miejsce szkolenia: Płock
2.Termin szkolenia: lipiec - wrzesień 2014r.
3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 3 - Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna do prawa jazdy kat. C - szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej na realizację programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych do 25 roku życia.
1.Miejsce szkolenia: Płock
2.Termin szkolenia: lipiec - wrzesień 2014r.
3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.

Część nr 4 - Szkolenie pn. Prawo jazdy kat. C szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy.
1.Miejsce szkolenia: Płock
2.Termin szkolenia: lipiec- sierpień 2014 r.
3.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż prowadzi instytucję szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r, poz. 674 z późn. zmianami) - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (dotyczy wszystkich części). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej: 1. jedną salą wykładową w Płocku, spełniającą minimalne warunki prowadzenia zajęć teoretycznych - dotyczy wszystkich części zamówienia, 2. jednym samochodem ciężarowym spełniającym wymagania określone odpowiednio w: Ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2011 Nr 30 poz. 151, ze zm.), Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. t. j. poz. 1137) - dotyczy części nr 4, 3. jednym placem manewrowym w Płocku do realizacji zajęć praktycznych odpowiednim do kursu - dotyczy części 4. Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 11 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: Dot. części nr 1, 3, 4 a.co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b. co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu zamówienia, który posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin praktycznych w zakresie objętym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Dot. części nr 2 a. co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu - kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b. co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu zamówienia, która posiada: - uprawnienia spawacza, - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin praktycznych w zakresie objętym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie opisu sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku nr 3 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Program szkolenia sporządzony przez Wykonawcę - załącznik nr 6 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). W programie szkolenia muszą zostać opisane wszystkie wskazane zagadnienia. 2.Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę - załącznik nr 7 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). W kalkulacji należy uwzględnić m.in. koszt osobogodziny oraz kwotę ubezpieczenia osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający nie może określić czy osoba będzie podlegała temu ubezpieczeniu i dlatego w przypadku braku konieczności korzystania z tego ubezpieczenia Wykonawca obniży w fakturze cenę za całość szkolenia zgodnie z zapisem w § 4 pkt 1 umowy. 3.Wzór zaświadczenia Instytucji Szkoleniowej o ukończeniu szkolenia załącznik nr 9 - sporządza Wykonawca zgodnie z wymogami określonymi w umowie. 4.Wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 10 (sporządza Wykonawca), 5.Dyplom o ukończeniu szkoleniu - wg wzoru - dot. części nr 1 - załącznik nr 13 do SIWZ; 6.Wzór uprawnień TUV - dot. części nr 2. Świadectwo kwalifikacji - dot. części nr 3, świadectwo i książeczka operatora - dot. części nr1. 7. Podwykonawcy - załącznik nr 8. 8.Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi z niego jednoznacznie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. - Cena - 65
  2. - Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia - 15
  3. - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
  4. - Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę pod warunkiem uzyskania akceptacji drugiej strony umowy. 2.Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 3.Zmiany mogą dotyczyć: a)zmiany osób wykonujących usługę, b)zmiany terminu wykonania usługi, c)zmiany miejsca wykonywania szkolenia, d)zmiany wynagrodzenia, e)zmiany podwykonawców - na zasadach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok.28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część nr 1 - Szkolenie pn. Operator ładowarki współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach priorytetu VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-06-13
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 czerwca 2014 15:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2151
17 czerwca 2014 15:24 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [pup_17062014_pytanie_do_siwz.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 czerwca 2014 15:27 (Adam Kosiński) - Opublikowanie dokumentu.
13 czerwca 2014 15:27 (Adam Kosiński) - Opublikowanie dokumentu.