Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn. „Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy” - SK-1100-14/AKł/2014


Płock: Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 138597 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków koordynatora z ramienia Partnera należeć będzie:

  1. Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
  2. Współpraca z Kierownikiem projektu w zakresie ustalenia szczegółów umowy partnerskiej i wypracowania wspólnych reguł i zasad współpracy.
  3. Nadzór nad terminowością i prawidłowością przypisanych zadań.
  4. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i niezbędnej dokumentacji do Lidera.
  5. Bieżąca współpraca z obsługą księgową projektu w celu monitoringu postępu rzeczowego i finansowego przydzielonych dla Partnera zadań.
  6. Bieżący nadzór nad zgodnością przypisanych działań z harmonogramem i budżetem projektu.
  7. Wnioskowanie i przygotowanie wybranych dokumentów, związanych z wyłanianiem i zatrudnianiem personelu projektu z ramienia Partnera oraz kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań.
  8. Koordynacja pracy personelu projektu oraz pozostałej kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań z ramienia Partnera.
  9. Nadzór nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków przez personel projektu z ramienia Partnera, weryfikacja czasu pracy.
  10. Współpraca w procesie rekrutacji uczestników projektu, sporządzanie i gromadzenie dokumentacji dot. procesu rekrutacyjnego.
  11. Pomoc w organizacji wsparcia techniczno-merytorycznego dla grupy docelowej projektu - grupy osób bezrobotnych niepełnosprawnych (w zakresie organizacji warsztatów społecznych/poradnictwa zawodowo-psychologicznego, kursów, spotkań branżowych z pracodawcą, staży, praktyk zawodowych, wypłaty świadczeń, sporządzania harmonogramów wsparcia itp.),
  12. Nadzór nad prawidłowością polityki finansowej i zakresu merytorycznego projektu w części przypadającej na Partnera.
  13. Przygotowanie dokumentów do zawierania umów z dostawcami usług i towarów,
  14. Bieżąca analiza zagrożeń w realizacji powierzonych zadań.
  15. Nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją umowy partnerskiej.
  16. Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z podejmowanych działań Kierownikowi projektu.
  17. Pomoc w opracowywaniu wniosków o płatność do Lidera projektu.
  18. Terminowe sporządzanie sprawozdań merytorycznych na potrzeby wniosku o płatność.
  19. Sprawdzanie pod względem merytorycznym zgodności wydatków przydzielonych Partnerowi z przyjętym harmonogramem i budżetem projektu.
  20. Wnioskowanie o dokonywanie bieżących zakupów przewidzianych w budżecie Partnera.
  21. Bieżąca kontrola stopnia osiągania celów partnerstwa.
  22. Udział w spotkaniach zespołu projektowego. Czas realizacji zamówienia oraz wymagania odnośnie zamówienia
    1.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2015r.
    2.Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez koordynatora muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu (Nie) pełnosprawni w pracy. Miesięczny wymiar czasu pracy: umowa zlecenie 80 godzin/miesiąc.
    3.Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi koordynatora bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, usługa będzie świadczona w godzinach zapewniających prawidłową realizację powierzonych zadań, także w godzinach pracy urzędu w zależności od potrzeb.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje: 1osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą łącznie:
a)wykształcenie wyższe magisterskie,
b)minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów unijnych,
c)znajomość problematyki rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem rynku pracy województwa mazowieckiego,
d)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2 Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c)uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock, pok. nr 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock, pok. nr 26 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowany przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-06-27
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 czerwca 2014 13:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2589
01 lipca 2014 12:19 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [pup_zmiana_siwz_20140701.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 czerwca 2014 14:05 (Adam Kosiński) - Opublikowanie dokumentu.
27 czerwca 2014 14:04 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [pup_siwz_20140627.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)