Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn: Wsparcie doradczo psychologiczne w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu „Wyższe kwalifikacje – lepsza praca” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - RP.II.042.3.ZP.4.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie doradczo psychologiczne w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wsparcie doradczo-psychologiczne uczniów w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Część 1 - doradztwo zawodowe świadczone przez doradcę zawodowego.

Część 2 - doradztwo psychologiczne świadczone przez psychologa.

Część 1 - doradztwo zawodowe świadczone przez doradcę zawodowego. Doradztwo zawodowe: indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym stwarzające możliwości lepszej analizy sytuacji rozwoju ścieżki zawodowej. Doradztwo zawodowe ma na celu:

- ukierunkować ucznia/ uczestnika na rozwój zawodowy, przygotowanie do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia oraz opracowania indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej (indywidualnego programu rozwoju zawodowego),

- przygotowanie ucznia/ uczestnika do radzenia sobie w sytuacjach trudnych, takich jak: bezrobocie, problemy zdrowotne, adaptacja do nowych warunków pracy i mobilności zawodowej,

- przygotowanie ucznia/ uczestnika do roli pracownika, - kształtowanie świadomości siebie, swoich mocnych i słabych stron,

- wspieranie w wyborze i kształtowaniu kariery zawodowej,

- wspieranie działań szkoły mających na celu optymalny rozwój edukacyjny i zawodowy ucznia/ uczestnika.

Zakres pracy doradcy zawodowego:

1.diagnoza zdolności i predyspozycji zawodowych ucznia/ uczestnika,

2.diagnozowanie zapotrzebowania uczniów/ uczestników na informacje,

3.gromadzenie i udostępnianie uczniom/ uczestnikom informacji - o zawodach, rynku pracy, możliwościach kształcenia i zatrudnienia, planach rekrutacyjnych lokalnych uczelni - w postaci prasy, informatorów i innych;

4.zachęcanie do samodzielnego pozyskiwania informacji, korzystania z portali dotyczących rynku pracy (informatorów, ulotek, broszur itp.)

5.przedstawienie uczniom/ uczestnikom możliwości nabywania kwalifikacji zawodowych w trakcie nauki w szkole oraz poza nią,

- wskazywanie uczniom/uczestnikom źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: rynku pracy, trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia, możliwości wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy, instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym, alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym, programów edukacyjnych Unii Europejskiej, porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych,

6.udzielanie indywidualnych porad edukacyjnych i zawodowych uczniom/ uczestnikom, pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej,

7.udzielanie informacji o instytucjach wspierających doradztwo zawodowe: centra informacji i planowania kariery zawodowej, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, powiatowe urzędy pracy, zakłady doskonalenia zawodowego, izby rzemieślnicze i małej przedsiębiorczości, organizacje zrzeszające pracodawców itp.

8.przygotować uczniów/uczennic/ uczestników do pełnienia ról społecznych i zawodowych, osłabienie istniejących barier równości płci przez osłabianie stereotypów płci i podejmowanie dodatkowych równościowych działań,

9.zajęcia mają poruszać problem dyskryminacji, wykluczenia społecznego, stereotypów, zróżnicowania społecznego, równości kobiet i mężczyzn,

10.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wykonywanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu między innymi dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników konsultacji,

11.Wykonawca zobowiązuje się do:

11.1.Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.

11.2.Oznaczenia pomieszczeń w których będą odbywały się indywidualne porady psychologiczne lub doradztwo zawodowe poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej. Realizacja: 10 godzin w miesiącu przez okres 10 miesięcy; średnio 2-3 godziny tygodniowo; Miejsce realizacji usługi: Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku ul. Kutnowska 30. Terminy spotkań i godziny realizacji zostaną ustalone po wyborze oferty pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i będą uzależnione od zaangażowania uczniów w inne programy w projekcie. Termin realizacji: wrzesień 2014r - czerwiec 2015r Łączna ilość godzin nie może przekroczyć -100. Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z indywidualnej porady (średnio 1,5 godz. na ucznia). Uczestnicy są uczniami następujących kierunków:

-technik informatyk

-technik żywienia i gospodarstwa domowego

-technik żywienia i usług gastronomicznych -technik hotelarstwa

-technik architektury krajobrazu

-technik rolnik.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada:

Dotyczy części 1:

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny),

- posiadanie uprawnień doradcy zawodowego (przez uprawnienia doradcy zawodowego rozumie się uzyskanie kwalifikacji doradcy zawodowego poparte stosownym dokumentem np. zaświadczeniem o ukończeniu studiów podyplomowych),

- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca, doradca zawodowy.

Dotyczy części 2:

- wykształcenie wyższe magisterskie

- kierunek psychologia

- przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny),

- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca, psycholog udzielający porad indywidualnych.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - załącznik nr 1a-2a do SIWZ, Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 70
2 - Doświadczenie - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Plocki - Starostwo Powiatowe w Płocku ul. Bielska 59 09-400 Płock p. 422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku - kancelaria ogólna p 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe świadczone przez doradcę zawodowego..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe: indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym stwarzające możliwości lepszej analizy sytuacji rozwoju ścieżki zawodowej. Doradztwo zawodowe ma na celu:

- ukierunkować ucznia/ uczestnika na rozwój zawodowy, przygotowanie do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia oraz opracowania indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej (indywidualnego programu rozwoju zawodowego),

- przygotowanie ucznia/ uczestnika do radzenia sobie w sytuacjach trudnych, takich jak: bezrobocie, problemy zdrowotne, adaptacja do nowych warunków pracy i mobilności zawodowej,

- przygotowanie ucznia/ uczestnika do roli pracownika,

- kształtowanie świadomości siebie, swoich mocnych i słabych stron,

- wspieranie w wyborze i kształtowaniu kariery zawodowej,

- wspieranie działań szkoły mających na celu optymalny rozwój edukacyjny i zawodowy ucznia/ uczestnika.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 70

2. Doświadczenie - 30

   

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo psychologiczne świadczone przez psychologa..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie psychologiczne: rozmowy z psychologiem pozwolą wyzwolić pozytywne emocje, wpływając na wzrost samooceny uczniów i przełamanie barier osobowościowych. Cel wsparcia pedagogiczno - psychologicznego:

- efektem indywidualnych spotkań z psychologiem będzie opracowanie IPD dla każdego ucznia/uczestnika (m.in. identyfikacja własnych zasobów: mocnych i słabych stron, ograniczeń i możliwości

- poznanie siebie, nabycie nowych kompetencji);

- wsparcie psychologiczne polegające na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych oraz indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia/uczestnika, wynikających w szczególności z niedostosowania i zagrożenia niedostosowaniem społecznym, zaniedbań środowiskowych, trudności adaptacyjnych, specyficznych trudności w uczeniu się i niepowodzeń edukacyjnych, sytuacji kryzysowych i traumatycznych oraz szczególnych uzdolnień,

- wspieranie mocnych stron ucznia/uczestnika, aby jak najpełniej rozwinął i wykorzystał swoje możliwości,

- kompensowanie słabych stron ucznia/uczestnika, aby nie blokowały prawidłowego rozwoju,

- kształtowanie kompetencji społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem empatii i współdziałania pozwalających na budowanie i wykorzystywanie dobrego kontaktu emocjonalnego z rówieśnikami;

- kształtowanie świadomości siebie, swoich mocnych i słabych stron, pewności i zaufania do siebie oraz postaw odpowiedzialności za siebie i innych,

- przygotowanie emocjonalne, wzmocnienie odporności psychicznej, umiejętności radzenia sobie ze stresem, pracy pod presją - do jak najlepszego funkcjonowania podczas egzaminów maturalnych, co zwiększa szansę na wysokie wyniki i możliwość rekrutacji na uczelnię wyższą

- wspieranie w wyborze i kształtowaniu kariery szkolno-zawodowej

- przygotowanie uczniów/uczennic/uczestników do pełnienia ról społecznych i zawodowych, osłabienie istniejących barier równości płci przez osłabianie stereotypów płci i podejmowanie dodatkowych równościowych działań

- zajęcia poruszające problem dyskryminacji, wykluczenia społecznego, stereotypów, zróżnicowania społecznego, równości szans kobiet i mężczyzn..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 70

2. Doświadczenie - 30

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-09-02
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Funduszy i Promocji
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 września 2014 15:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2582
05 września 2014 15:15 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [odp_5092014_rfs.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 września 2014 20:28 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.
02 września 2014 20:28 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.