OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów Zespołu Szkół im. L. Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów Zespołu Szkół im. L. Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
2.Przez USŁUGĘ rozumie się świadczenie usług transportowych wraz z zapewnieniem opieki sprawowaną przez kierowcę dowożonym uczniom podczas jazdy oraz wsiadania i wysiadania z pojazdu.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)Przewóz uczniów z Zespołu Szkół im. L. Bergerowej w Płocku z siedzibą w Płocku ul. Kutnowska 30 do przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania i/lub przywóz uczniów z przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock ul. Kutnowska 30.
b)Odwożenie uczniów ze szkoły będzie się odbywało zgodnie z harmonogramem zajęć sporządzonym przez Zamawiającego w dni robocze po zajęciach lekcyjnych w godzinach pomiędzy 1500 a 1800 (godziny mogą ulec zmianie) do przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania uczniów.
c)Przywożenie uczniów do szkoły i ich odwożenie będzie się odbywało zgodnie z harmonogramem zajęć sporządzonym przez zamawiającego w dni wolne od szkoły tj. soboty w godz. Od 700do 900 i od 1500 do 1700 (godziny mogą ulec zmianie) z i do przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania uczniów.
d)Przewóz uczniów będzie się odbywał po drogach asfaltowych. Przystanki autobusowe usytuowane będą w gminach: Czerwińsk, Bodzanów, Mała Wieś, Młodzieszyn, Sochaczew, Zakroczym i według wskazania zamawiającego.
e)Szacunkowa długość trasy jednego przejazdu w obie strony może wynosić średnio od 50 do 80 km. Długość trasy jest liczbą prognozowaną i może ulegać zmianie. Nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy.
f)Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów będzie opracowywany na bieżąco przez Zamawiającego i dostarczany Wykonawcy z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
g)Przewozy uczniów mogą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012r, poz. 1137 z późn. zm) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013r, poz. 1414 z późn. zm).
h)Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca ponosi koszty eksploatacji i używania pojazdów.
i)Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi dysponować co najmniej 2 autobusami jednocześnie wraz z osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia zapewniających liczbę miejsc siedzących dla przewożonych osób.
j)Podczas dowozu uczniów Wykonawca nie może przewozić osób trzecich.
k)W przypadku awarii Pojazdu, wykorzystywanego do realizacji usługi, Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 (jednej) godziny od powstania awarii drugi pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
l)W okresie zimowym Pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
m)Pojazd powinien znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym i posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz przegląd techniczny przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności transportowej, zamawiający żąda by Wykonawca wykazał iż; Posiada aktualna licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku poz. 1414 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, zamawiający żąda by Wykonawca wykazał iż: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi w zakresie transportu osób o wartości powyżej 20.000,00 zł brutto każda oraz wykaże, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda by Wykonawca wykazał iż; dysponuje co najmniej 2 autobusami dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2012r. Dz. U. poz. 1137 z późn. zm.),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda by Wykonawca wykazał iż; dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania autobusami, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2012r. Dz. U. poz.1137 z późn. zm.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej, zamawiający żąda by Wykonawca wykazał iż; posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 1. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
- Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
-W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
-Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
-Zmiany mogą dotyczyć; siły wyższej, rezygnacja z części zamówienia przez zamawiającego spowodowana rezygnacją szkoły z udziału w projekcie, zawieszenie przez Zamawiającego wykonanie zamówienia spowodowane zawieszeniem realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 -IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, kancelaria ogólna p. 212 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku