Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn: Dostawa wyposażenia do trzech pracowni do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkól im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu „Wyższe kwalifikacje – lepsza praca” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - RP.II.042.3.ZP.2.1.2014

Płock: Dostawa wyposażenia do trzech pracowni do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkól im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca
Numer ogłoszenia: 192203 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do trzech pracowni do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkól im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do trzech pracowni do praktycznej nauki zawodu w sprzęt niezbędny do przygotowania uczniów do egzaminu zawodowego w Zespole Szkól im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Część 1 - sprzęt rolniczy
Część 2 - sprzęt wspomagający pracownię rolniczą
Część 3 - sprzęt kuchenny
Część 4 - meble
2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00-9, 31.71.00.00-6, 31.73.10.00-9, 39.22.00.00-0, 16.10.00.00-6, 39.71.00.00-2, 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 5).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 5).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 5).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 5).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 5).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz cenowy - załącznik nr 1a-4a do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 212 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt rolniczy.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siewnik rzędowy uniwersalny szerokość 3 m z hydraulicznym mechanizmem przestawiania znaczników, elektronicznym wyłącznikiem ścieżek technologicznych -1 Rozsiewacz nawozów ciągnikowy zawieszany 2 talerzowy , poj. 500 - 550l, ze wskaźnikiem pochylenia i hydrauliczną regulacja zasuwy - 1 Opryskiwacz ciągnikowy zawieszany poj. 600-700l. ze stałociśnieniowym zaworem sterującym i korpusami wielopozycyjnymi w komplecie - 1 Szczególówy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.10.00.00-6.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt wspomagający pracownię rolniczą.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw atlasów - 1 zestaw Zestaw do oceny orki - 2 zestawy Zestaw do badania i oceny gleby -1 zestaw Zestaw sond dla zwierząt - 1 zestaw Zestaw magnesów żwaczowych z aplikatorem - 2 zestawy Anatomiczny model krowy - 3 szt Zestaw do pielęgnacji i oznaczania bydła - 3 zestawy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 2 do SIWZ.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00-9.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt kuchenny.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga elektroniczna kuchenna -1 Blender -1 Shaker-1 Blender barowy -1 Wyciskacz do cytryn-1 Kruszarka do lodu -1 Muddler ząbkowany -1 Łyżka barmańska z widelczykiem -1 Łyżka barmańska ze słomką -1 Dzbanek z miarką -1 Miarki barmańskie- 1 Sitko barmańskie-1 Otwieracz barmański -1 Szczypce do lodu -1 Pojemnik do lodu -1 Wiaderko do szampana -1 Ekspres do kawy wysoko ciśnieniowy -1 Patelnie uniwersalne -5 Garnki z pokrywką 3 zestawy po 4 garnki różnej wielkości -3 Ubijak do piany z kulką -1 Łyżki do serwowania -1 Łopatka drewniana-1 Łyżka do sosów-1 Termometr do potraw -1 Praska do czosnku -1 Noże -1 Nóż i łopatka do tortów -1 zestaw Szczypce do pieczeni -1 Widelec do mięs -1 Łyżka cedzakowa - 1 Zmywarka -1 Piekarnik elektryczny -1 Chłodziarka -1 Podstawki pod bulionówki - 6 Sosjerki z podstawkami - 6 Kompotierki z podstawkami - 3 Pucharki do lodów z podstawkami - 6 Syfon do bitej śmietany z nabojami - 1 Kostkarka do lodu -1 Waga laboratoryjna -1 Bielizna stołowa -1 Skirting - 1 komplet Szczególówy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 3 do SIWZ.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lada barowa -1 Stołki barowe-6 Szafki wiszące-2 Szafki stojące -2 Stoły 80x80cm-4 Krzesła z tapicerką -16 Wyposażenie stanowiska multimedialnego - Stolik świetlicowy-1 Krzesła-6 Biurko komputerowe-1 Krzesło obrotowe- 1 Segment RTV-1 Szafki stojące przeszkolone -3 Lada Recepcyjna-1 Półki wiszące -2 Półki zakryte z szufladami-2 Stojaki na ulotki informacyjne-2 Wizytowniki, stojaki na długopisy-4 Krzesło obrotowe -1 Drobne materiały reklamowe pracowni hotelarskiej -1 zestaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 4 do SIWZ.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-09-09
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Funduszy i Promocji
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 września 2014 12:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2412
09 września 2014 14:08 (Adam Kosiński) - Opublikowanie dokumentu.
09 września 2014 14:08 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
09 września 2014 14:07 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)