Płock, 14.04.2015 r.
STAROSTWO POWIATOWE
w Płocku
ul. Bielska 59
09-400 Płock
PZESz. 3620.2.2015
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiam, iż Zamawiający Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach + winda”, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE
W części jawnej postępowania przetargowego na podstawie art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 190.000,00 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) oraz adresy Wykonawców, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji.
W postępowaniu wziął udział jeden Wykonawca, którzy złożył ofertę j.n.:
1) MMI Spółka z o.o. Zbyszewo 2, 76-251 Zbyszewo
- z ceną 298 890,00 zł
- gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne) bez limitu kilometrów – 24 miesiące
- gwarancja na powłokę lakierniczą – 36 miesięcy
- gwarancja na perforację nadwozia – 6 lat
- gwarancja na zabudowę dostosowującą do przewozu osób niepełnosprawnych – 36 miesięcy
W związku z tym, iż cena złożonej oferty przewyższyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostało unieważnione jak na wstępie.
WICESTAROSTA
(-) Iwona Sierocka
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku