Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61101603400000, ul. ul. Bielska 59, 09400 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 676 800, e-mail , faks 242 676 848.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
wwww.powiat-plock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.powiat-plock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, IV piętro, pok. 405
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2017 rokuNumer referencyjny: CUW.DZP.262.14.2016Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:5II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2017 roku, w podziale na części:Część I Zakup paliw dla: Starostwa Powiatowego w Płocku, Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie, Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, Zarządu Dróg Powiatowego w Płocku oraz do Bazy Nr 1 w Sikorzu. Część II Zakup paliw dla: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie oraz do Bazy Nr 3 w Gąbinie. Część III Zakup paliw dla: Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Środowiskowego Domu Samopomocy w Wyszogrodzie, Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie. Część IV Zakup paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie oraz do Bazy Nr 2 w Bodzanowie. Część V Zakup paliw dla Zespołu Szkół Specjalnych w Goślicach oraz Domu Pomocy Społecznej w Goślicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ. II.5) Główny kod CPV: 09122000-4Dodatkowe kody CPV:09132100-4, 91133000-0II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.)- dotyczy każdej części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej dla: Części I: na sumę gwarancyjną 150 tysięcy złotych Części II: na sumę gwarancyjną 50 tysięcy złotych Części III: na sumę gwarancyjną 30 tysięcy złotych Części IV: na sumę gwarancyjną 100 tysięcy złotych Części V: na sumę gwarancyjną 40 tysięcy złotych
Informacje dodatkowe W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na kwotę stanowiącą sumę kwot, na jaką składa ofertę, tj. np. składając ofertę na część I i część II zamówienia Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 tysięcy złotych (część I- 150 tysięcy złotych+ część II- 50 tysięcy złotych= 200 tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.); 2.Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na sumę gwarancyjną dla: Części I: na sumę gwarancyjną 150 tysięcy złotych Części II: na sumę gwarancyjną 50 tysięcy złotych Części III: na sumę gwarancyjną 30 tysięcy złotych Części IV: na sumę gwarancyjną 100 tysięcy złotych Części V: na sumę gwarancyjną 40 tysięcy złotych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy z załącznikiem formularza cenowego. 2.Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy- na wezwanie Zamawiającego. 5.Dowód wniesienia wadium. 6.Świadectwo jakości paliw ciekłych- sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb95, Pb98), które musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ) oraz w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14.04.2016 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 540), a także norm PN-EN 228, PN-EN 590, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymagają określonym przez Zamawiającego. Świadectwo jakości paliw ciekłych powinno dotyczyć części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę. 7.Wydruk ze strony internetowej- dokument potwierdzający cenę jednostkową obowiązującą na stacji z dnia 15.11.2016 roku (niezbędne w celu ustalenia kryterium ceny) lub inny dokument potwierdzający cenę jednostkową z dnia 15.11.2016 roku- dotyczy każdej części zamówienia. UWAGA!W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje kilka stacji, np. po jednej dla każdej jednostki, załącza wydruki lub inne dokumenty potwierdzające cenę jednostkową dla każdej z tych stacji.
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
Cześć I- 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Część II- 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Część III- 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Część IV- 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
Część V- 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Upust |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: 1 Nazwa: Zakup paliw dla: Starostwa Powiatowego w Płocku, Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie, Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, Zarządu Dróg Powiatowego w Płocku oraz do Bazy Nr 1 w Sikorzu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla: Starostwa Powiatowego w Płocku, Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie, Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, Zarządu Dróg Powiatowego w Płocku oraz do Bazy Nr 1 w Sikorzu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4, 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/20175) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Upust |
40 |
|
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Zakup paliw dla: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie oraz do Bazy Nr 3 w Gąbinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie oraz do Bazy Nr 3 w Gąbinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4, 91133000-0, 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/20175) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Upust |
40 |
|
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Zakup paliw dla: Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Środowiskowego Domu Samopomocy w Wyszogrodzie, Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla: Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Środowiskowego Domu Samopomocy w Wyszogrodzie, Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4, 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/20175) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Upust |
40 |
|
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: Zakup paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie oraz do Bazy Nr 2 w Bodzanowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie oraz do Bazy Nr 2 w Bodzanowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4, 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/20175) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Upust |
40 |
|
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5 Nazwa: Zakup paliw dla Zespołu Szkół Specjalnych w Goślicach oraz Domu Pomocy Społecznej w Goślicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Zakup paliw dla Zespołu Szkół Specjalnych w Goślicach oraz Domu Pomocy Społecznej w Goślicach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4, 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/20175) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Upust |
40 |
|
|
6) INFORMACJE DODATKOWE: