1. Wniosek o zmianę danych w ewidencji klubów sportowych
2. Protokół z Walnego Zebrania
3. Lista obecności na Walnym Zebraniu w własnoręcznymi podpisami
4. Podjęte uchwały dotyczące zmian
5. 2 egzemplarze jednolitego tekstu statutu po zmianach – w przypadku zmiany statutu.
6. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej w kwocie 10 zł. za wydanie decyzji administracyjnej /nie dotyczy uczniowskich klubów sportowych/
Oryginały wymaganych dokumentów należy złożyć:
1. Opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej – 10 zł.
2. Opłatę skarbową należy uiścić w:
poniedziałek - piątek w godzinach 7.30 – 15.15
lub we wszystkich oddziałach banku Spółdzielczego Mazowsze w Płocku/ bez dodatkowych opłat/
Bank Spółdzielczy Mazowsze w Płocku
21 9042 0003 0000 0000 9000 0880
Tytuł wpłaty: Opłata skarbowa - za dokonanie zmiany we wpisie do ewidencji klubu sportowego (nazwa klubu).
UWAGA!
Z OPŁATY ZWOLNIONY JEST UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 16 LISTOPADA 2006 r. O OPŁACIE SKARBOWEJ.
1. Zmiana danych klubu w ewidencji następuje w drodze decyzji.
2. Decyzję o dokonaniu zmian w ewidencji klubów sportowych wydaje się w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.
3. Jeżeli zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie, urząd wydaje decyzję o odmowie dokonania zmian w ewidencji.
1. Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
2. Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach,
3. Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
4. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki w sprawie ewidencji klubów sportowych z dnia 18 października 2011 r.,
5. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Starosty Płockiego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Klub sportowy wpisany do ewidencji, w stosunku do organu nadzoru, którym ze względu na siedzibę stowarzyszenia jest Starosta Płocki zobowiązany jest zgłaszać wszelkie zmiany zaistniałe po wpisie do ewidencji w terminie 14 dni od dnia dokonania zmian, w szczególności zmiany dotyczące nazwy, siedziby, adresu do korespondencji, składu zarządu i organu kontroli wewnętrznej, statutu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku