Przetargi

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZADANIE PN.: ,,USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2017/2018 NA TERENIE DZIAŁANIA BAZY NR 1 W SIKORZU

 

ZDP.T.2930/23/2017


Ogłoszenie nr 610642-N-2017 z dnia 2017-11-02 r.


Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


Nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


Nie


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


Nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61094622200011, ul. ul. Bielska 59 , 09400 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 267 68 39, e-mail sekretariat@zdpplock.pl, faks 24 267 68 81.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-plock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):


Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Tak
www.bip.powiat-plock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Tak
www.bip.powiat-plock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie 


Nie 

adres



Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Powiat Płocki - Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku Bielska 59 09-400 Płock Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu 


Numer referencyjny: ZDP.T.2930/23/2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części:
Tak


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


wszystkich części


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu


II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 


Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie


Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-22


II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: A. Wykonawca musi dysponować na czas realizacji przedmiotu zamówienia (na każde zadanie na które składa ofertę) niezbędnym sprzętem, zgodnym z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten będzie oceniany łącznie; B. Wykonawca musi dysponować (na każde zadanie na które składa ofertę) na czas realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane uprawnienia do obsługi sprzętu i kierowania pojazdami. Wykonawca sporządza wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten będzie oceniany łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp


Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


Nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Dowód wniesienia wadium Ewentualne pełnomocnictwa


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:


Tak 


Informacja na temat wadium 


Zadanie I - 80.00 zł Zadanie II - 80.00 zł Zadanie III - 1 000.00 zł Zadanie IV - 1 000.00 zł Zadanie V - 1 000.00 zł Zadanie VII - 400.00 zł Zadanie VIII - 400.00 zł Zadanie IX - 400.00 zł Zadanie X - 400.00 zł Zadanie XI - 300.00 zł Zadanie XII - 200.00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:



IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:



IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców 0
Kryteria selekcji wykonawców:



IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak


IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem


Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego


Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna


Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


Data: 2017-11-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl


IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie


IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo - solnych przy użyciu koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m3 - 25 godz. pracy i 10 godz. dyżuru u Zamawiającego


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo - solnych przy użyciu koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m3 - 25 godz. pracy i 10 godz. dyżuru u Zamawiającego


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr 582/001 (1) zamontowanej na samochodzie - 110 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u Zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim typ TM-2 - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie IV


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki Śnieżka Nr 582/011 zamontowanej na samochodzie - 110 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u Zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 1/6 - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie V


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki Śnieżka Nr 582/012 zamontowanej na samochodzie - 110 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u Zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 1/5 - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert: 


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie VII


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 1/8 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert: 


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie VIII


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 1/9 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie IX


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 1/10 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie X


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 1/11 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie XI


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie pługiem ciężkim, należącym do Wykonawcy, zamontowanym na samochodzie - 50 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT: 
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie XII


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie równiarką samojezdną o mocy powyżej 90 KM wyposażoną w dwustronny pług średni PD-20 Nr 1/7 - 50 godz. pracy


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:


okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-22


5) Kryteria oceny ofert: 


Kryteria  Znaczenie
Cena  60,00
Czas podstawienia sprzętu 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


  DYREKTOR

Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku

mgr inż. Marcin Błaszczyk

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-11-02
Dokument wytworzony przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 listopada 2017 17:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Świderski
Ilość wyświetleń: 2573
17 listopada 2017 14:04 (Katarzyna Bernaciak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2017 14:04 (Katarzyna Bernaciak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2017 14:03 (Katarzyna Bernaciak) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)