ZDP.T.2930/7/2012
Płock: Roboty odwodnieniowe na drogach powiatowych na terenie poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie Numer ogłoszenia: 79229 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty odwodnieniowe na drogach powiatowych na terenie poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie ścinania poboczy renowację rowów, karczowanie krzewów, remont zjazdów na drogach powiatowych na terenie Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie
Opis robót:
Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 10 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 15 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 20 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - renowacja rowów przydrożnych, wyrównanie i profilowanie skarp i dna rowu, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie, średnia objętość 0,20 m3/mb - 400 m3; - karczowanie krzewów z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie oraz uporządkowaniem terenu - 500 m2; - remont zjazdów z przepustami z rur betonowych Ø 30 na ławie żwirowej i nawierzchnią żwirową na zjazdach gr. 10 cm - 18 mb.
Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 10 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 15 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 20 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - renowacja rowów przydrożnych, wyrównanie i profilowanie skarp i dna rowu, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie, średnia objętość 0,20 m3/mb - 400 m3; - karczowanie krzewów z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie oraz uporządkowaniem terenu - 500 m2; - remont zjazdów z przepustami z rur betonowych Ø 30 na ławie żwirowej i nawierzchnią żwirową na zjazdach gr. 10 cm - 18 mb.
Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 10 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 15 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - ścinanie, wyrównanie i profilowanie oraz zagęszczenie poboczy z zachowaniem spadku poprzecznego 6%, śr. grub. ścinania 20 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 1500 m2; - renowacja rowów przydrożnych, wyrównanie i profilowanie skarp i dna rowu, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie, średnia objętość 0,20 m3/mb - 400 m3; - karczowanie krzewów z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie oraz uporządkowaniem terenu - 500 m2; - remont zjazdów z przepustami z rur betonowych Ø 30 na ławie żwirowej i nawierzchnią żwirową na zjazdach gr. 10 cm - 18 mb. Szczegółowe terminy, czas i lokalizację realizacji poszczególnych robót wskażą każdorazowo Kierownicy Baz lub osoby przez nich upoważnione. Zamawiający zapłaci za rzeczywistą ilość wykonanych usług..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie I - Baza nr 1 w Sikorzu: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie II - Baza nr 2 w Bodzanowie: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie III- Baza nr 3 w Gąbinie: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że dysponuje sprzętem zapewniającym wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia wyszczególnionym poniżej (dla każdego zadania oddzielnie): Koparka lub koparko - ładowarka wyposażona w łyżkę skarpówkę - wymagana minimalna ilość: 1 Samochód ciężarowy - wymagana minimalna ilość: 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, na podstawie art. 144 Ustawy może nastąpić w przypadku: a) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, b) zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. d) zmiany osoby wskazanej w umowie, jako nadzorującej roboty - na wniosek Zamawiającego, e) ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Płock, ul. Bielska 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Płock, ul. Bielska 59 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 31 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku
mgr inż. Marcin Błaszczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku