OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. Nowowiejskiego w Brwilnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa istniejącego domu obejmuje: przedłużenie skrzydła zachodniego w kierunku północnym, dobudowę dwóch kondygnacji nadziemnych, poddasza użytkowego oraz całkowitego podpiwniczenia. Modernizację fragmentu budynku istniejącego, przyległego do rozbudowywanej części oraz wymianę jednego z dwóch dźwigów osobowych na dźwig szpitalny. Wyposażenie kuchni i hydroforni wraz z przyłączem instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O. Przedsięwzięcie realizowane będzie w ramach przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Dane liczbowe inwestycji:
- powierzchnia terenu inwestycji - część działki Nr 7 - 1 245,0 m2
- powierzchnia zabudowana (PZ) - 339,5 m2
- powierzchnia dojazdów - 183,0 m2
- powierzchnia chodników i opasek - 197,0 m2
- powierzchnia biologicznie czynna (Z) - 525,5 m2
- powierzchnia netto rozbudowy - 960,6 m2
- kubatura całkowita projektowanej rozbudowy - 3 440,0 m3
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. Roboty budowlane
b. Instalacje wodno- kanalizacyjną
c. Instalacje c.o.
d. Wentylację
e. Wewnętrzną instalację elektryczną
f. System wykrywaczy pożaru
g. Montaż windy towarowo-osobowej i towarowej
h. Wyposażenie kuchni
i. Wyposażenie pomieszczeń hydroforni
j. Zagospodarowanie terenu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, o których mowa w art. 67 ustawy PZP, zgodnie z warunkami umowy z RPMA.07.03.00-14-003/09-00.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 30 000 PLN
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej 2 roboty (kubaturowe) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. równej wartości ceny brutto oferty,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien dysponować potencjałem kadrowym: - minimum po jednej osobie w każdej branży z uprawnieniami budowlanymi +aktualny wpis na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, z późn. zm. 1), do obsadzenia następujących stanowisk: a. Kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; b. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c. Kierownik robót instalacyjnych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej od prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 500.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia aneksem zmian do umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. Wszelkie zmiany do umowy muszą być zgodne z warunkami umowy Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego NR: RPMA.07.03.00-14-003/09-00
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie, Brwilno 68, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba DPS im. BŁ. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie - biuro w budynku głównym, pierwsze piętro,pok. Nr 27 b..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM ). Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
* * *
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
* * *
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:III.3.2).
W ogłoszeniu jest:Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej 2 roboty (kubaturowe) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. równej wartości ceny brutto oferty,.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawcy wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonne. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót (kubaturowych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia do wartości min. 3 000 000 PLN brutto.
* * *
Numer ogłoszenia: 111853 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:III.3.2).
W ogłoszeniu jest:Wykonawcy wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót (kubaturowych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia do wartości min. 3000 000 PLN brutto.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawcy wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót (kubaturowych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. 3000 000 PLN brutto.
* * *
Numer ogłoszenia: 117221 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku