Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane - rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. Nowowiejskiego w Brwilnie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. Nowowiejskiego w Brwilnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa istniejącego domu obejmuje: przedłużenie skrzydła zachodniego w kierunku północnym, dobudowę dwóch kondygnacji nadziemnych, poddasza użytkowego oraz całkowitego podpiwniczenia. Modernizację fragmentu budynku istniejącego, przyległego do rozbudowywanej części oraz wymianę jednego z dwóch dźwigów osobowych na dźwig szpitalny. Wyposażenie kuchni i hydroforni wraz z przyłączem instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O. Przedsięwzięcie realizowane będzie w ramach przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Dane liczbowe inwestycji:
- powierzchnia terenu inwestycji - część działki Nr 7 - 1 245,0 m2
- powierzchnia zabudowana (PZ) - 339,5 m2
- powierzchnia dojazdów - 183,0 m2
- powierzchnia chodników i opasek - 197,0 m2
- powierzchnia biologicznie czynna (Z) - 525,5 m2
- powierzchnia netto rozbudowy - 960,6 m2
- kubatura całkowita projektowanej rozbudowy - 3 440,0 m3

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. Roboty budowlane
b. Instalacje wodno- kanalizacyjną
c. Instalacje c.o.
d. Wentylację
e. Wewnętrzną instalację elektryczną
f. System wykrywaczy pożaru
g. Montaż windy towarowo-osobowej i towarowej
h. Wyposażenie kuchni
i. Wyposażenie pomieszczeń hydroforni
j. Zagospodarowanie terenu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, o których mowa w art. 67 ustawy PZP, zgodnie z warunkami umowy z RPMA.07.03.00-14-003/09-00.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30 000 PLN

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej 2 roboty (kubaturowe) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. równej wartości ceny brutto oferty,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wykonawca winien dysponować potencjałem kadrowym: - minimum po jednej osobie w każdej branży z uprawnieniami budowlanymi +aktualny wpis na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, z późn. zm. 1), do obsadzenia następujących stanowisk: a. Kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; b. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c. Kierownik robót instalacyjnych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca powinien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej od prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia aneksem zmian do umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. Wszelkie zmiany do umowy muszą być zgodne z warunkami umowy Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego NR: RPMA.07.03.00-14-003/09-00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie, Brwilno 68, 09-400 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba DPS im. BŁ. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie - biuro w budynku głównym, pierwsze piętro,pok. Nr 27 b..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM ). Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

* * *

 

 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:IV.4.5).
  • W ogłoszeniu jest:60.
  • W ogłoszeniu powinno być: 30.

 

* * *

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:III.3.2).

 

W ogłoszeniu jest:Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej 2 roboty (kubaturowe) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. równej wartości ceny brutto oferty,.

 

W ogłoszeniu powinno być: Wykonawcy wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonne. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót (kubaturowych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia do wartości min. 3 000 000 PLN brutto.

 

* * *

 

Numer ogłoszenia: 111853 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:III.3.2).

 

W ogłoszeniu jest:Wykonawcy wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót (kubaturowych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia do wartości min. 3000 000 PLN brutto.

 

W ogłoszeniu powinno być: Wykonawcy wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót (kubaturowych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. 3000 000 PLN brutto.

 

* * *

 

Numer ogłoszenia: 117221 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107085 - 2012 data 15.05.2012 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest:30.05.2012.
  • W ogłoszeniu powinno być: 04.06.2012.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-05-15
Dokument wytworzony przez: Dom Pomocy Społecznej im. Błogosławionego Arcybiskupa Antoniego Juliana Nowowiejskiego w Brwilnie
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 maja 2012 10:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 4483
31 maja 2012 14:57 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [brwilno_odp_siwz_20120531.doc] do dokumentu.
30 maja 2012 15:22 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [brwilno_przedmiar_20120530.pdf] do dokumentu.
30 maja 2012 15:20 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [brwilno_info_20120530.doc] do dokumentu.