Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn: "Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie" - ZDP.T.2930/9/2012

ZDP.T.2930/9/2012

 

Płock: Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie
Numer ogłoszenia: 197253 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie. Zamówienie podzielone jest na XI zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
Zadanie I: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100)
Zadanie II: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100)
Zadanie III: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
Zadanie IV: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
Zadanie V: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
Zadanie VI: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
Zadanie VII: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
Zadanie VIII: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
Zadanie IX: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
Zadanie X: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
Zadanie XI: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować na czas realizacji przedmiotu zamówienia (na każde zadanie na które składa ofertę) niezbędnym sprzętem, zgodnym z wymaganiami określonymi w SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować (na każde zadanie na które składa ofertę) na czas realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane uprawnienia do obsługi sprzętu i kierowania pojazdami

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy:
1. zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
2. zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych;
3. zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
4. zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
5. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59 - sekreteriat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo - solnych przy użyciu koparko- ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m³ - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo - solnych przy użyciu koparko- ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m³ - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki Śnieżka Nr 582/014 zamontowanej na samochodzie - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 2 - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki Śnieżka Nr 582/015 zamontowanej na samochodzie - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 6 - 90 godz. pracy u zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr 582/008 (2) zamontowanej na samochodzie - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 10 - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 8 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 4 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 7 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 5 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką wyposażoną w dwustronny pług średni PD-20 R- 50 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie -50 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

DYREKTOR
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku

 

mgr inż. Marcin Błaszczyk

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-09-13
Dokument wytworzony przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Błaszczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 września 2012 13:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 3100
13 września 2012 13:28 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [zdp_2930_9_2012_siwz.pdf] do dokumentu.
13 września 2012 13:27 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
13 września 2012 13:04 (Adam Kosiński) - Dodanie dokumentu.