OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków (docieplenie ścian i stropodachów) Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku przy ul. Kutnowskiej 30 w ramach Projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Płockiego. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do głównych zadań Wykonawcy należy:
1 Docieplenie ścian: Współczynnik przenikania ciepła ścian przed dociepleniem wynosi 0,41 W/m2K. Współczynnik przenikania ciepła ścian po dociepleniu 0,26 W/m2K. Proponuje się zastosowanie metody lekkiej mokrej - zgodnie z projektem budowlanym termomodernizacji budynków. Prace dotyczą budynków: - holu głównego i Sali (A) - dydaktycznego (B) - dydaktycznego (C) - łącznika (D) - bloku żywieniowego i internatu (E)
2. Docieplenie stropów, stropodachów istniejących budynków. Z zakresu prac wyłączono docieplenie dachu nad budynkiem A (budynek holu głównego i sali).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 18 000 PLN
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie termomodernizacji budynków (docieplenie ścian i/lub stropodachów), o wartości co najmniej 600.000 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych) każda, oraz potwierdzenia, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, a także załączyć do oferty dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej bez ograniczeń, lub inne, ważne uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania osobą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 PZP, w następującym zakresie:
1.Zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej,
2.Wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami:
a)Szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi,
b)Zawieszeniem przez Zamawiającego wykonania robót,
c)Okolicznościami Siły Wyższej,
d)Wstrzymaniem robót na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
e)Zmian korzystnych dla Zamawiającego,
3.Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
4.Wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe) przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, kancelaria ogólna p. 212..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
* * *
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 456102 - 2012 data 16.11.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:03.12.2012.
W ogłoszeniu powinno być: 05.12.2012.
* * *
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 456102 - 2012 data 16.11.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:IV.4.4..
W ogłoszeniu jest:03.12.2012 godzina 10:00.
W ogłoszeniu powinno być: 14.12.2012 godzina 14:00.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku