Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku; Część nr 1 - szkolenie pn. „Nowe formy pracy - narzędzia pośrednika pracy", Częśc nr 2 - szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa klienta przez doradców zawadowych i pośredników pracy ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych" - SK143-19/AKł/2012

efs_czlowiek_najlepsza_inwesttycja.jpg

Płock, 16.11.2012 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku Część nr 1 - szkolenie pn. Nowe formy pracy - narzędzia pośrednika pracy Część nr 2 - szkolenie pn. Profesjonalna obsługa klienta przez doradców zawodowych i pośredników pracy ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku Część nr 1 - szkolenie pn. Nowe formy pracy - narzędzia pośrednika pracy dla 5 pracowników Część nr 2 - szkolenie pn. Profesjonalna obsługa klienta przez doradców zawodowych i pośredników pracy ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych dla 7 pracowników.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający niw wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż: - dysponuje salą wykładową z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wyposażoną w rzutnik multimedialny, laptop z dostępem do internetu, tablicę sucho ścieralną, przystosowaną do prowadzenia zajęć dla minimum: część nr 1 - 5 uczestników, część nr 2 - 7 uczestników wraz z dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia, - dysponuje miejscami noclegowymi z całodziennym wyżywieniem w pokojach o standardzie nie niższym niż ustalonym dla hoteli trzy gwiazdkowych. - dysponuje pojazdem przystosowanym do przewożenia osób o ilości miejsc siedzących dla pasażerów odpowiedniej do ilości uczestników szkolenia, celem zapewnienia dojazdu do miejsca szkolenia i z powrotem. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie opisu sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku nr 8 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć z przedmiotu zamówienia, która posiada: - wykształcenie wyższe oraz uprawnienia w zakresie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu - kierunku szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie opisu sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku nr 7 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat jakości usług - jeśli firma posiada

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ
2. Program szkolenia sporządzony przez Wykonawcę - załącznik nr 4: - zgodny z § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186), lub - dla podmiotów prowadzących w dniu wejścia w życie w/w rozporządzenia kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (tj. 01.09.2012r.) dopuszcza się złożenie programu szkolenia zgodnego z § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z 2006r. z późn. zmianami)
3. Szegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę - załącznik nr 5 (kalkulacja powinna zawierać między innymi cenę za: przeprowadzenie szkolenia, ubezpieczenie NNW, transport, catering (pełne wyżywienie wraz z serwisem kawowym), materiały szkoleniowe, noclegi).
4.Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186) - załącznik nr 5 do w/w Rozporządzenia, lub - dla podmiotów prowadzących w dniu wejścia w życie w/w rozporządzenia kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (tj. 01.09.2012r.) dopuszcza się złożenie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z 2006r. z późn. zmianami) - załącznik nr 1 do w/w Rozporządzenia,
5. wzór dyplomu o ukończeniu szkolenia - zgodny ze wzorem Zamawiającego - załącznik nr 10 do SIWZ
6. wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia.
7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do podpisania na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale XIV ust 3 pkt. 3.2. - w oryginale lub poświadczone notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 70
2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
3 - Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę i dokonane za zgodą Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: a)zmiany osób wykonujących usługę, b)zmiany terminu wykonania usługi, c)zmiany miejsca wykonywania szkolenia, d)zmiana kolejności wykonywania poszczególnych części usługi, e)zmiany wynagrodzenia (w przypadku nieobecności na szkoleniu uczestnika/uczestników szkolenia z przyczyn losowych Wykonawca zmniejszy wynagrodzenie ustalone w ofercie o koszt noclegu, wyżywienia za danego uczestnika), f)zmiany podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: usługa szkoleniowea współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Szansa dla Ciebie - lepsza perspektywa dla innych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - szkolenie pn. Nowe formy pracy - narzędzia pośrednika pracy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku Część nr 1 - szkolenie pn. Nowe formy pracy - narzędzia pośrednika pracy dla 5 pracowników.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
3. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - szkolenie pn. Profesjonalna obsługa klienta przez doradców zawodowych i pośredników pracy ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku Część nr 2 - szkolenie pn. Profesjonalna obsługa klienta przez doradców zawodowych i pośredników pracy ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych dla 7 pracowników.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
3. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-11-16
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2012 14:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 3054
16 listopada 2012 14:24 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
16 listopada 2012 14:24 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu.
16 listopada 2012 14:23 (Adam Kosiński) - Dodanie zdjęcia [efs_czlowiek_najlepsza_inwesttycja.jpg] do dokumentu.