ZDP.T. 2931/4/2013
Płock: Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 5+665,95 do km 6+765,95
o długości 1,100 km Numer ogłoszenia: 107283 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 5+665,95 do km 6+765,95 o długości 1,100 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót (Przedmiar robót):
I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1.WYZNACZANIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ-1,100km;
2.ROZBIÓRKI ELEMENTÓW DRÓG:
2.1 ROZEBRANIE ISTNIEJĄCEGO OZNAKOWANIA PIONOWEGO (SŁUPKI) WRAZ Z WYWOZEM ZŁOMU NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO-9szt;
2.2 ROZEBRANIE ISTNIEJĄCEGO OZNAKOWANIA PIONOWEGO (TARCZE) WRAZ Z WYWOZEM ZŁOMU NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO -14szt II. ROBOTY ZIEMNE;
3.WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH I-V KAT.
3.1 WYKONANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V POD POSZERZENIE NAWIERZCHNI-3,0m3;
4.WYKONANIE NASYPÓW.
4.1 WYKONYWANIE NASYPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V-349,0 m3.
III. PODBUDOWY.
5.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA.
5.1 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNIA NA POSZERZENIACH DROGI I ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH-149,7m2;
6.WARSTWY ODSĄCZAJĄCE I ODCINAJĄCE.
6.1 WYKONANIE WARSTWY ODCINAJĄCEJ Z PIASKU NA POSZERZENIACH DROGI, GRUB. WARSTWY 15 CM -8,6 m2;
6.2 WYKONANIE WARSTWY ODCINAJĄCEJ Z PIASKU NA ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH, GRUB. WARSTWY 10 CM-141,1 m2;
7. PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE.
7.1 WYKONANIE PODBUDOWY NA POSZERZENIACH Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. GR. 20 cm PO ZAGĘSZCZENIU-8,6 m2;
7.2 WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. GR. 8 cm PO ZAGĘSZCZENIU-5 670,0 m2;
8.PODBUDOWA Z BETONU ASFALTOWEGO.
8.1 WYKONANIE PODBUDOWY Z MIESZANKI MINERALNO - ASFALTOWEJ AC16P GRUBOŚĆ WARSTWY 7 cm-5 569 m2;
9.WYRÓWNANIE NAWIERZCHNI MIESZANKAMI MINERALNO - BITUMICZNYMI.
9.1 WYRÓWNANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ MIESZANKĄ MINERALNO-ASFALTOWĄ AC11W W ILOŚCI 75 kg/m2 PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI EMULSJĄ ASFALTOWĄ-3,1 t;
IV. NAWIERZCHNIE.
10.NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO.
10.1 WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI AC8S GRUBOŚĆ WARSTWY 5 cm, PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU PODBUDOWY BITUMICZNEJ I WARSTWY WIĄŻĄCEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ-5 500m2;
10.2 WYKONANIE WARSTWY WIĄŻĄCEJ NAWIERZCHNI AC11W GRUBOŚĆ WARSTWY 5 cm, PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU WARSTWY WYRÓWNAWCZEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ-41,1m2;
V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE.
11 WYKONANIE POBOCZY.
11.1 WYKONANIE POBOCZY Z MIESZANKI ŻWIROWEJ GR. 15 cm -2 200m2;
12. PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI
12.1 WYKONANIE PRZEPUSTÓW POD ZJAZDAMI INDYWIDUALNYMI Z RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH O ŚREDNICY 30 cm-7,5mb;
13.UMOCNIENIE POWIERZCHNIOWE SKARP I WYLOTU PRZEPUSTÓW.
13.1 UMOCNIENIE SKARP I DNA PRZEPUSTÓW NA WLOCIE I WYLOCIE DARNINĄ-4,70m2; VI.URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU.
14.OZNAKOWANIE PIONOWE.
14.1 USTAWIENIE SŁUPKÓW Z RUR STALOWYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH-30szt;
14.2 TARCZE ZNAKÓW DROGOWYCH ODBLASKOWYCH-34szt; VII. INNE ROBOTY.
15. NAWIERZCHNIA ZJAZDÓW Z KRUSZYWA ŁAMANEGO.
15.1 WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. NA ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH GR. 10 cm PO ZAGĘSZCZENIU-141,1m2;
16.PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ PO WYKONANIU PRZEKOPÓW KONTROLNYCH WRAZ Z ODTWORZENIEM KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI-1 kpl..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- dowód wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy: 1.zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 2.zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, 3.zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, 4. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 5.zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 6.zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 7. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 09-400 Płock, ul. Bielska 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 09-400 Płock, ul. Bielska 59, V-piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku
mgr inż. Marcin Błaszczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku