Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane - przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 5+665,95 do km 6+765,95 o długości 1,100 km

ZDP.T. 2931/4/2013

  

Płock: Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 5+665,95 do km 6+765,95

 o długości 1,100 km Numer ogłoszenia: 107283 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 5+665,95 do km 6+765,95 o długości 1,100 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót (Przedmiar robót):

I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE

1.WYZNACZANIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ-1,100km;

2.ROZBIÓRKI ELEMENTÓW DRÓG:

2.1 ROZEBRANIE ISTNIEJĄCEGO OZNAKOWANIA PIONOWEGO (SŁUPKI) WRAZ Z WYWOZEM ZŁOMU NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO-9szt;

2.2 ROZEBRANIE ISTNIEJĄCEGO OZNAKOWANIA PIONOWEGO (TARCZE) WRAZ Z WYWOZEM ZŁOMU NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO -14szt II. ROBOTY ZIEMNE;

3.WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH I-V KAT.

3.1 WYKONANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V POD POSZERZENIE NAWIERZCHNI-3,0m3;

4.WYKONANIE NASYPÓW.

4.1 WYKONYWANIE NASYPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V-349,0 m3.

III. PODBUDOWY.

5.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA.

5.1 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNIA NA POSZERZENIACH DROGI I ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH-149,7m2;

6.WARSTWY ODSĄCZAJĄCE I ODCINAJĄCE.

6.1 WYKONANIE WARSTWY ODCINAJĄCEJ Z PIASKU NA POSZERZENIACH DROGI, GRUB. WARSTWY 15 CM -8,6 m2;

6.2 WYKONANIE WARSTWY ODCINAJĄCEJ Z PIASKU NA ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH, GRUB. WARSTWY 10 CM-141,1 m2;

7. PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE.

7.1 WYKONANIE PODBUDOWY NA POSZERZENIACH Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. GR. 20 cm PO ZAGĘSZCZENIU-8,6 m2;

7.2 WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. GR. 8 cm PO ZAGĘSZCZENIU-5 670,0 m2;

8.PODBUDOWA Z BETONU ASFALTOWEGO.

8.1 WYKONANIE PODBUDOWY Z MIESZANKI MINERALNO - ASFALTOWEJ AC16P GRUBOŚĆ WARSTWY 7 cm-5 569 m2;

9.WYRÓWNANIE NAWIERZCHNI MIESZANKAMI MINERALNO - BITUMICZNYMI.

9.1 WYRÓWNANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ MIESZANKĄ MINERALNO-ASFALTOWĄ AC11W W ILOŚCI 75 kg/m2 PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI EMULSJĄ ASFALTOWĄ-3,1 t;

IV. NAWIERZCHNIE.

10.NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO.

10.1 WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI AC8S GRUBOŚĆ WARSTWY 5 cm, PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU PODBUDOWY BITUMICZNEJ I WARSTWY WIĄŻĄCEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ-5 500m2;

10.2 WYKONANIE WARSTWY WIĄŻĄCEJ NAWIERZCHNI AC11W GRUBOŚĆ WARSTWY 5 cm, PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU WARSTWY WYRÓWNAWCZEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ-41,1m2;

V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE.

11 WYKONANIE POBOCZY.

11.1 WYKONANIE POBOCZY Z MIESZANKI ŻWIROWEJ GR. 15 cm -2 200m2;

12. PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI

12.1 WYKONANIE PRZEPUSTÓW POD ZJAZDAMI INDYWIDUALNYMI Z RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH O ŚREDNICY 30 cm-7,5mb;

13.UMOCNIENIE POWIERZCHNIOWE SKARP I WYLOTU PRZEPUSTÓW.

13.1 UMOCNIENIE SKARP I DNA PRZEPUSTÓW NA WLOCIE I WYLOCIE DARNINĄ-4,70m2; VI.URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU.

14.OZNAKOWANIE PIONOWE.

14.1 USTAWIENIE SŁUPKÓW Z RUR STALOWYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH-30szt;

14.2 TARCZE ZNAKÓW DROGOWYCH ODBLASKOWYCH-34szt; VII. INNE ROBOTY.

15. NAWIERZCHNIA ZJAZDÓW Z KRUSZYWA ŁAMANEGO.

15.1 WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. NA ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH GR. 10 cm PO ZAGĘSZCZENIU-141,1m2;

16.PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ PO WYKONANIU PRZEKOPÓW KONTROLNYCH WRAZ Z ODTWORZENIEM KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI-1 kpl..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca sporządza wykaz robót budowlanych wg wzoru - załącznik nr 4. Wykonawca załącza do wykazu robót dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagania Zamawiającego.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować następującymi w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, wyszczególnionymi poniżej: 1.Wytwórnia stacjonarna (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub z ciągłym dozowaniem zautomatyzowanym o wydajności min. 100 ton/h - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 2.Układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażona w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy -wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 3.Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 4.Walec stalowy gładki 8-10 Mg - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 5.Walec stalowy gładki 11 -14 Mg - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 6.Skrapiarka emulsji asfaltowej z możliwością programowania ilości rozkładanego lepiszcza - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 7.Szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące - wymagana minimalna liczba jednostek - 1;8.Równiarka - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 9.Koparka - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 10.Ładowarka - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; 11.Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe- - wymagana minimalna liczba jednostek- W liczbie zapewniającej ciągłość robót 12. Dostęp do zaplecza laboratoryjnego z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzętem do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych - wymagana minimalna liczba jednostek - 1; Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg wzoru - załącznik do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować na czas realizacji odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia i aktualne zaświadczenia do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: 1.Kierownik budowy - całkowite doświadczenie na stanowisku - 5 lat; 2.Kierownik WMB - całkowite doświadczenie na stanowisku - 3 lata; 3.Laborant - całkowite doświadczenie na stanowisku - 3 lata; 4.Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie na stanowisku - 3 lata. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394) oraz w rozumieniu art. 20a ust.1 ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku Nr 5, poz. 42 ze zmianami). Wykonawca sporządza wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie oceniane łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

- dowód wniesienia wadium;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy: 1.zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 2.zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, 3.zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, 4. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 5.zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 6.zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 7. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 09-400 Płock, ul. Bielska 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 09-400 Płock, ul. Bielska 59, V-piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku

 

mgr inż. Marcin Błaszczyk

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-06-11
Dokument wytworzony przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 czerwca 2013 13:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 3077
19 czerwca 2013 09:24 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [projekt_stalej_organizacji_ruchu_droga__nr_2944w_radzanowo__bodzanow. pdf] do dokumentu.
19 czerwca 2013 09:20 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [2931_41_2013_odpowiedz_na_zapytanie.doc] do dokumentu.
11 czerwca 2013 14:28 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana kolejności załączników.