Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - przebudowa - modernizacja dróg powiatowych

ZDP.T.2931/5/2013

 

Płock: Przebudowa - modernizacja dróg powiatowych Numer ogłoszenia: 246644 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - modernizacja dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa - modernizacja dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione drogi powiatowe:

I. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2904W Brudzeń Duży - gr. Województwa - (Kamienica) na długości 0,185 km

1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 111 Mg;

2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 1 110 m²;

II. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2911W Goślice - Smolino - Sędek - Kłaki - Drobin na długości 0,235 km

1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 118 Mg;

2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 1 175 m²;

III. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2923W Zdziar - Rogowo na długości 0,390 km

1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 125 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 244 Mg;

2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 1 950 m²;

IV. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2932W Blichowo - Łubki - Nadułki oraz nr 2927W Staroźreby - Łubki na długości 0,460 km

1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 253 Mg;

2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 2 530 m²;

V. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2940W Słupno - Białkowo na długości 0,390 km

1. Frezowanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o średniej grubości 5 cm, z odwożeniem ścinki na odl. do 20 km - 850 m²;

2. Rozbiórka podbudowy o grubości 15 cm z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie - 850 m²;

3. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0÷31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 850 m²;

4. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania - 850 m²;

5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej - 1 950 m²;

6. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 340 m²;

VI. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2958W Słupno - Barcikowo - Pepłowo na długości 0,100 km

1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 125 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 84 Mg;

2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 670 m²;

VII. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 5201W Płock - Zągoty - Bonisław na długości 0,220 km

1. Frezowanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o średniej grubości 4 cm, z odwożeniem ścinki na odl. do 20 km - 748 m²;

2. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 150 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 112 Mg;

3. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 748 m²;

VIII. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 6912W Góra - Dobrsk - Gralewo na długości 0,660 km

1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - 271 Mg;

2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową - 2 706 m²;

3. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszanką mineralno-asfaltową, z ręcznym obcinaniem krawędzi - 20 Mg;

4. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1 320 m². Dokładny zakres zamówienia przedstawiony zastał w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2013.

  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca sporządza wykaz robót budowlanych wg wzoru - załącznik do SIWZ. Wykonawca załącza do wykazu robót dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga przedstawienia jedynie robót w zakresie wymaganym dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagania Zamawiającego

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować następującymi w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, wyszczególnionymi poniżej:

1. Wytwórnia stacjonarna (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub z ciągłym dozowaniem zautomatyzowanym o wydajności min. 100 ton/h - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

2. Układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażona w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

3. Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

4. Walec stalowy gładki 8-10 Mg - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

5. Walec stalowy gładki 11 -14 Mg - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

6. Skrapiarka emulsji asfaltowej z możliwością programowania ilości rozkładanego lepiszcza - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

7. Szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

8. Frezarka do nawierzchni bitumicznych - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

9. Rozsypywarka kruszywa - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

10. Równiarka - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

11. Ładowarka - minimalna wymagana liczba jednostek: 1;

12. Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe - w liczbie zapewniającej ciągłość robót;

13. Dostęp do zaplecza laboratoryjnego z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzętem do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych - minimalna wymagana liczba jednostek: 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem, będzie oceniane łącznie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi dysponować na czas realizacji odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia i aktualne zaświadczenia do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania:

1. Kierownik budowy/robót - całkowite doświadczenie na stanowisku: 5 lat;

2. Kierownik WMB - całkowite doświadczenie na stanowisku: 3 lata;

3. Laborant - całkowite doświadczenie na stanowisku: 3 lata;

4. Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie na stanowisku: 3 lata;

Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394) oraz w rozumieniu art. 20a ust.1 ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku Nr 5, poz. 42 ze zmianami). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie oceniane łącznie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy:

1. zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;

2. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;

3. zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców;

4. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;

5. zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;

6. zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;

7. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

DYREKTOR
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku

 

mgr inż. Marcin Błaszczyk

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-06-26
Dokument wytworzony przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 czerwca 2013 14:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 4182
26 czerwca 2013 17:26 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
26 czerwca 2013 15:28 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu.
26 czerwca 2013 15:24 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [20130617_sst_przebudowamodernizacja_drog.pdf] do dokumentu.