Przetargi - archiwum

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - dostawa materiałów do wykonania chodników w ciągu dróg powiatowych

Płock dnia  26   sierpnia 2013 roku

ZDP.T.2931/11/2013

  

 

ZAWIADOMIENIE  O  UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

1. Zamawiający

 

Powiat Płocki - Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

ul. Bielska 59

09-400 Płock, woj. mazowieckie

   

2. Tryb i przedmiot zamówienia

 

1. Rodzaj zamówienia: dostawy

2. Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony

  

3. Nazwa zamówienia

 

Dostawa materiałów do wykonania chodników w ciągu dróg powiatowych.

  

4. Unieważnienie postępowania

 

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 roku poz. 907) ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak wolnych środków w budżecie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

 

Jednocześnie informujemy, iż w w/w postępowaniu przetargowym złożono 1 ofertę:

  

Nr oferty

Wykonawca

Cena oferty [zł]

1

MALCOM Sp. z o. o.

ul. Ostrowiecka 6

27-200 Starachowice

358 381,17

  

 

DYREKTOR

Zarządu Dróg Powiatowych

w Płocku

 

mgr inż. Marcin Błaszczyk

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-08-26
Dokument wytworzony przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2013 13:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2599
26 sierpnia 2013 13:38 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.
26 sierpnia 2013 13:38 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
26 sierpnia 2013 13:37 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)