Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - świadczenie usługi eksperta ds. programów i modeli z ramienia Partnera PUP w projekcie innowacyjnym pn. Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi eksperta ds. programów i modeli z ramienia Partnera PUP w projekcie innowacyjnym pn. Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej  w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi przez eksperta ds. programów i modeli (2 części)

ZAKRES CZYNNOŚCI:

1.Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu, w tym w szczególności ze Strategią wdrażania projektu innowacyjnego testującego wraz z załącznikami - Wstępną wersją produktów finalnych oraz Raportami z procesu badań  i analiz rynku.

2.Bieżąca współpraca z Koordynatorem ds. produktu finalnego oraz Specjalistami ds. produktu finalnego z ramienia Partnerów ws. poszczególnych etapów Zadania 4. Testowanie produktu finalnego.

3.Bieżąca współpraca przy realizacji przedmiotu zamówienia z drugim ekspertem ds. programów i modeli po stronie PUP w Płocku.

4.Aktywny udział w posiedzeniach Zespołu ekspertów ds. programów i modeli utworzonego w ramach projektu.

5.Wspieranie Koordynatora ds. produktu finalnego i Specjalistów ds. produktu finalnego w zakresie działań organizacyjno-metodycznych w ramach Zadania 4. Testowanie produktu finalnego.

6.Bieżąca weryfikacja i udział w realizacji założeń Strategii wdrażania projektu innowacyjnego w odniesieniu do produktów finalnych i pośrednich tj.: 

a)Nowo zidentyfikowany zawód - Ekotechnolog,

b)Interaktywna baza zielonych zawodów,

c)Model wizyt studyjnych,

d)Program doskonalenia doradców zawodowych,

e)Program kształcenia i doskonalenia osób bezrobotnych do 24 roku życia,

f)Program zajęć praktycznych dla osób bezrobotnych do 24 roku życia,

g)Laboratorium  zielonych zawodów,

h)Szczególnie w zakresie Laboratorium  zielonych zawodów i Modelu wizyt studyjnych.

7.Opracowanie dokumentacji i narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia monitoringu przebiegu testowania produktów: Modelu wizyt studyjnych, Laboratorium  zielonych zawodów utworzonego w PUP w Płocku -  arkuszy monitoringu, arkuszy pomiaru efektywności wsparcia (w stosunku do założeń zawartych w Strategii wdrażania projektu), protokołów z obserwacji itp..

8.Prowadzenie (wspólnie z Koordynatorem ds. produktu finalnego i Specjalistami ds. produktu finalnego) bieżącego procesu monitoringu etapu testowania ww. produktów pośrednich i produktów finalnych - w oparciu o ww. dokumenty.

9.Bieżąca współpraca z instytucjami rynku pracy, pracodawcami, osobami bezrobotnymi do 24 roku życia, pracodawcami, instytucjami szkoleniowymi subregionu w odniesieniu do weryfikacji efektywności udzielanego wsparcia i efektywności wdrażanych produktów pośrednich i finalnych.

10.Przedkładanie wyników i wniosków z procesu weryfikacji i monitoringu Kierownikowi projektu i Koordynatorowi ds. produktu finalnego, sporządzenie w tym zakresie pisemnego raportu zawierającego wnioski i  wskazania na temat możliwości doskonalenia produktów oraz wprowadzenia działań korygujących i naprawczych - dotyczy Modelu wizyt studyjnych i  Laboratorium  zielonych zawodów po stronie PUP w Płocku.

11.Udział w spotkaniach zespołu projektowego, spotkaniach konsultacyjnych i upowszechniających w ramach działań upowszechniająco-włączających.

12.Sprawna organizacja pracy, terminowe wykonywanie obowiązków i dokumentowanie działań.

13.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika projektu w odniesieniu do procesu weryfikacji i monitoringu testowanych produktów finalnych i pośrednich.

Wymiar czasu pracy maksymalnie 90 godzin (średnio 30 godzin/miesiąc) w ramach umowy zlecenie. Usługa będzie świadczona w godzinach zapewniających prawidłową realizację powierzonych zadań, także w godzinach pracy urzędu w zależności od potrzeb..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca  wykazał, że dysponuje (dotyczy odrębnie części nr 1 i nr 2):

1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą łącznie:

a)wykształcenie wyższe,

b)co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z problematyką rynku pracy,

c)znajomość narzędzi i zasad prowadzenia monitoringu działań,

d)umiejętności związane z dokonywaniem analiz, interpretacji wyników i formułowaniu wniosków,

e)znajomość tematyki realizacji projektów,

f)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 

g)umiejętność pracy z ludźmi,

h)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia musi wykazać innego eksperta ds. programów i modeli  dla każdej części zamówienia, wykazanie tego samego eksperta dla więcej jak jednej części zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty - załącznik nr 1  do SIWZ 2.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika 3. Informacja dotyczące podwykonawców - wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:  - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu realizacji określonych zadań projektu, które będą miały wpływ na termin obowiązywania niniejszej umowy. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia nie są niższe niż osoby zastępowanej,  b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c)uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 pok. 28a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 pok. 26 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt innowacyjny pn. Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy nr POKL.06.01.01-14-011/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-09-12
Dokument wytworzony przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 września 2013 15:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 3277
12 września 2013 15:24 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.
12 września 2013 15:22 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
12 września 2013 15:17 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)