Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - prace geodezyjno-kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2013r - etap II: aktualizacja, usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2013r - etap II: aktualizacja, usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje łącznie 11 działek o pow. 7,1066ha: 

1)Działki ewidencyjne nr 1253/1 o pow. 04030ha, nr 1253/2 o pow. 0,4436ha położone w mieście Gabin gm. Gąbin.

2)Działki nie spełniające wymogu definicji działki ewidencyjnej (§ 9 rozporządzenia MRRiB z 29.03.2001r ws. ewidencji gruntów i budynków Dz. U. Nr 38 poz. 454)

3)Działka nie ujawniona w ewidencji gruntów i budynków położona w obrębie ewidencyjnym Grodkowo-Pozarzyn w gminie Wyszogród położona pomiędzy działkami nr 119/4 i nr 126..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Prace geodezyjne i kartograficzne wykonują podmioty prowadzące działalność gospodarczą, a także inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie tych prac - w zakresie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287 ze zm.).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca  wykazał, że; dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r poz. 1287 ze zm.): z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty  Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Plocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-09-10
Dokument wytworzony przez: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 września 2013 14:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 2796
10 września 2013 14:53 (Dariusz Panuszewski) - Opublikowanie dokumentu.
10 września 2013 14:50 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
10 września 2013 14:48 (Dariusz Panuszewski) - Dodanie załącznika [27222013_20130910_siwzp__zatwierdzenie__wer_podpisana.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)