ZDP.T. 2931 / 11 /2013
Płock: Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 4+527 do km 4+951 o długości 0,424 km Numer ogłoszenia: 391512 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo - Bodzanów na odcinku od km 4+527 do km 4+951 o długości 0,424 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: D.01 .00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE - CPV 45111000-8 1. D.01.01.01 WYZNACZANIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ-0,424km; D.02.00.00 ROBOTY ZIEMNE - CPV 45112000-5; 2. D.02.01.01 WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH I-V KAT. 2.1. WYKONANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V POD POSZERZENIE NAWIERZCHNI-161,12m3; 3. D.01.02.01 MECHANICZNE KARCZOWANIE KRZAKÓW I WYCINKA DRZEW. 3.1. KARCZOWANIE KRZAKÓW I PODSZYCIA, ŚREDNICH DO 60% POWIERZCHNI, Z WYWOZEM I ZAGOSPODAROWANIEM WE WŁASNYM ZAKRESIE-0,02 ha; D.03.00.00 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO - CPV 45221000-2 4.D.03.01.01 PRZEPUSTY POD KORONĄ DROGI. 4.1.UŁOŻENIE PRZEPUSTÓW Z RUR WIBROBETONOWYCH POD KORONĄ DROGI, RURY O ŚREDNICY FI 60 CM-7,50mb; 4.2.WYKONANIE ŚCIAN CZOŁOWYCH PRZEPUSTU FI 60-2szt; D.04.00.00 PODBUDOWY CPV 45233000-9 5.D.04.01.01 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA. 5.1.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI NA POSZERZENIACH DROGI -424,00 m2; 6.D.04.02.01 WARSTWY ODSĄCZAJĄCE I ODCINAJĄCE. 6.1.WYKONANIE WARSTWY ODCINAJACEJ Z PIASKU, GRUB. WARSTWY 15 CM 424,00 m2. 7.D.04.04.02 PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE. 7.1.WYKONANIE PODBUDOWY NA POSZERZENIACH Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. GR. 20 cm PO ZAGĘSZCZENIU-424,00m2; 7.2.WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. GR. 10 cm PO ZAGĘSZCZENIU-1 823,20m2; 8.D.04.07.01 PODBUDOWA Z BETONU ASFALTOWEGO. 8.1.WYKONANIE PODBUDOWY Z BETONU ASFALTOWEGO AC16P, GRUBOŚĆ WARSTWY 7 cm-2 162,40m2 ; 8.2.WYKONANIE PODBUDOWY Z BETONU ASFALTOWEGO AC16P NA DOJAZDACH DO PRZEBUDOWYWANEGO ODCINKA DROGI, ŚREDNIA GRUBOŚĆ WARSTWY 10 cm- 100,00m2; D.05.00.00 NAWIERZCHNIE CPV 45233000-9 9.D.05.03.05 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO . 9.1.WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC8S - WARSTWA ŚCIERALNA, GRUBOŚĆ WARSTWY 3 cm, PO UPRZEDNIM OCZYSZCZENIU I SKROPIENIU WARSTWY PODBUDOWY-2 120,00m2; D.06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE. 10.D.06.03.01 WYKONANIE POBOCZY. 10.1.WYKONANIE POBOCZY Z MIESZANKI ŻWIROWEJ GR. 15 cm-848,00m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca sporządza wykaz robót budowlanych wg wzoru - załącznik do SIWZ. Wykonawca załącza do wykazu robót dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga przedstawienia jedynie robót w zakresie wymaganym dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagania Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować następującymi w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, wyszczególnionymi poniżej: 1.Wytwórnia stacjonarna (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub z ciągłym dozowaniem zautomatyzowanym o wydajności min. 100 ton/h - minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 2.Układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażona w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 3.Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 4.Walec stalowy gładki 8-10 Mg- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 5.Walec stalowy gładki 11 -14 Mg- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 6.Skrapiarka emulsji asfaltowej z możliwością programowania ilości rozkładanego lepiszcza- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 7.Szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 8.Rozsypywarka kruszywa- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 9.Równiarka- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 10.Ładowarka- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; 11.Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe - minimalna wymagana liczba jednostek - w liczbie zapewniającej ciągłość robót 12.Dostęp do zaplecza laboratoryjnego z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzętem do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych- minimalna wymagana liczba jednostek - 1; Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem, będzie oceniane łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować na czas realizacji odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia i aktualne zaświadczenia do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: 1.Kierownik budowy/robót -całkowite doświadczenie na stanowisku (ilość lat) - 5; 2;Kierownik WMB -całkowite doświadczenie na stanowisku (ilość lat)-3; 3.Laborant-całkowite doświadczenie na stanowisku (ilość lat)-3; 4.Majster robót bitumicznych-całkowite doświadczenie na stanowisku (ilość lat) -3. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394) oraz w rozumieniu art. 20a ust.1 ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku Nr 5, poz. 42 ze zmianami). Wykonawca sporządza wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie oceniane łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy: 1.zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 2.zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, 3.zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, 4.zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 5.zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 6.zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 7.wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany. 8.zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia ponadprzeciętnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie reżimu technologicznego - pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę wystąpienia takich okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-powiat-plock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59, V-piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DYREKTOR
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku
mgr inż. Marcin Błaszczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku