Płock, dnia 21 stycznia 2014 roku
ZDP.T. 2930 / 5 / 2014
Płock: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2014 roku przy użyciu samochodów ciężarowych na terenie poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie
Numer ogłoszenia: 13137 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2014 roku przy użyciu samochodów ciężarowych na terenie poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2014 r. przy użyciu samochodów ciężarowych o ładowności min. 5 ton na terenie działania poszczególnych Baz. Zamówienie podzielone zostało na trzy zadania:
Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 250 godz.
Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 250 godz.
Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 150 godz.
UWAGA: Zamawiający informuje, że podana wyżej ilość godzin jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wskazane powyżej maksymalne ilości godzin do wykorzystania należy przyjąć do skalkulowania ceny aby Zamawiający mógł dokonać porównania ofert. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane prace. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot w formularzu cenowym. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
Zadanie I: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100);
Zadanie II: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100);
Zadanie III: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że na czas realizacji każdego z wybranych zadań będzie dysponował następującymi w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, wyszczególnionymi poniżej: Wyszczególnienie Ilość jednostek wymagana przez Zamawiającego:
Zadanie I Samochód ciężarowy o ładowności min. 5 ton z mechanizmem samowyładowczym- ilość jednostek wymagana przez Zamawiającego -1;
Zadanie II Samochód ciężarowy o ładowności min. 5 ton z mechanizmem samowyładowczym- ilość jednostek wymagana przez Zamawiającego -1;
Zadanie III Samochód ciężarowy o ładowności min. 5 ton z mechanizmem samowyładowczym- ilość jednostek wymagana przez Zamawiającego -1.
Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ocenianie będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował pracownikami posiadającymi podstawową wiedzę w zakresie wykonywania robót bieżącego utrzymania wymienionych w SIWZ., a ponadto znać zasady BHP robót wykonywanych pod ruchem. Kierowca samochodu ciężarowego musi posiadać wymagane przepisami uprawnienia. Wykonawca sporządza wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten będzie oceniany łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dowód wniesienia wadium - ewentualne pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 09-400 Płock, ul. Bielska 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 09-400 Płock, ul. Bielska 59, V-piętro- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DYREKTOR
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku
mgr inż. Marcin Błaszczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku