Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn. „Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie” - ZDP.T.2930/24/2014

ZDP.T.2930/24/2014



Płock: Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie
Numer ogłoszenia: 329960 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie. Zamówienie podzielone jest na XI zadań:
- ZADANIE I - Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo - solnych przy użyciu koparko - ładowarki o pojemności łyżki min.0,33 m³ - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego;
- ZADANIE II - Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo - solnych przy użyciu koparko - ładowarki o pojemności łyżki min.0,33 m³ - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego;
- ZADANIE III - Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki Śnieżka Nr 582/014 zamontowanej na samochodzie - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 2 - 100 godz. pracy ;
- ZADANIE IV - Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki Śnieżka Nr 582/015 zamontowanej na samochodzie - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 6 - 100 godz. pracy u zamawiającego;
- ZADANIE V - Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr 582/008 zamontowanej na samochodzie - 100 godz. pracy i 50 godz. dyżuru u zamawiającego; - Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr 10 - 100 godz. pracy;
- ZADANIE VI - Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 8 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy;
- ZADANIE VII - Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 4 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy;
- ZADANIE VIII - Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 7 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy;
- ZADANIE IX - Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr 5 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 100 godz. pracy;
- ZADANIE X - Odśnieżanie równiarką wyposażoną w dwustronny pług średni PD-20 R - 50 godz. pracy;
- ZADANIE XI - Odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie - 50 godz. pracy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2015.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
- Zadanie I: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie II: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie III: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100)
- Zadanie IV: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100)
- Zadanie V: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100)
- Zadanie VI: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie VII: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie VIII: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie IX: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie X: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
- Zadanie XI: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować na czas realizacji przedmiotu zamówienia (na każde zadanie na które składa ofertę) niezbędnym sprzętem, zgodnym z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować (na każde zadanie na które składa ofertę) na czas realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane uprawnienia do obsługi sprzętu i kierowania pojazdami. Wykonawca sporządza wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie oceniane łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy:
1. zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
2. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;
3. zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców;
4. zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
5. zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego;
6. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



D Y R E K T O R
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku

mgr inż. Marcin Błaszczyk

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-10-06
Dokument wytworzony przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 października 2014 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 2815
06 października 2014 14:30 (Adam Kosiński) - Dodanie załącznika [siwz_bodzanow_2014.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 października 2014 14:29 (Adam Kosiński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 października 2014 14:23 (Adam Kosiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)