OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków mieszkalnych, gospodarczych i garaży na terenach popowodziowych w Świniarach, gm. Słubice wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki 9 budynków, w tym 3 mieszkalnych, 4 gospodarczych i 2 garaży na terenach popowodziowych w Świniarach, gm. Słubice wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych, na nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie działką nr 226 wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych. Do rozbiórki przewidziane są 3 budynki mieszkalne, murowane budynki gospodarcze oraz inne obiekty znajdujące się na terenie posesji., zgodnie z poniższą informacją: 1/budynek nr 1 - budynek mieszkalny, parterowy z wysokim podpiwniczeniem w całości, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Stropy piwnicy i parteru żelbetowe. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz - tynki cementowo - wapniowe, schody żelbetowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, grzewczą z własnej kotłowni. 2/budynek nr 2 - budynek gospodarczy, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Budynek inwentarsko - składowy, tj. obora + stodoła. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop nad oborą żelbetowy. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz tynki cementowo - wapniowe w części obory. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową. 3/budynek nr 3 - budynek gospodarczy - garaż, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach: stropodach żelbetowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Fundamenty betonowe. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. 4/budynek nr 4 - budynek mieszkalny, parterowy bez podpiwniczenia, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop parteru żelbetowy. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz - tynki cementowo - wapniowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową. 5/budynek nr 5 - budynek gospodarczy - piwnica, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Piwnica częściowo zagłębiona. Dach pokryty papą, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne wykonane z pustaków betonowych na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop żelbetowy. Fundamenty betonowe. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową. 6/budynek nr 6 - budynek gospodarczy, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Budynek inwentarski. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop nad oborą drewniany. Fundamenty betonowe. Posadzki gruntowe. 7/budynek nr 7 - budynek gospodarczy - garaż, parterowy, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek garażowy. Dach: stropodach żelbetowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Fundamenty betonowe. Posadzki betonowe. 8/budynek nr 8 - budynek mieszkalny, parterowy z wysokim podpiwniczeniem w całości, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Dach pokryty blachą płaską na zwójkę, ciżba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Stropy piwnicy i parteru żelbetowe. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz i zewnątrz - tynki cementowo - wapniowe, schody żelbetowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, grzewczą z własnej kotłowni. 9/budynek nr 9 - budynek gospodarczy, parterowy wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Budynek gospodarczy. Dach pokryty eternitem falistym, więźba dachowa drewniana. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z pustaków alfa na zaprawie cementowo - wapniowej. Strop żelbetowy. Fundamenty betonowe. Wykończenia wewnątrz i zewnątrz - tynki cementowo - wapniowe w części. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. 2.Wykonawca zabezpieczy teren robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1/Załącznik Nr 1 do OPZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2/Załącznik Nr 2 do OPZ - Przedmiar robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.26.26.60-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub aktualną umowę z firmą transportową wraz z kopią posiadanego przez tą firmę zezwolenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną tego samego rodzaju, polegającą na wykonaniu rozbiórki budynków o wartości minimum 200 000,00 zł brutto lub 2 roboty budowlane tego samego rodzaju, polegające na wykonaniu rozbiórki budynków o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 11.A.3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wyznaczy do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, a ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczenia, o których mowa w pkt 11.A.4 i pkt 11.A.5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - wg Załącznika Nr 10 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu przetargowym oferty: a)zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; b)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 2 ust. 5 niniejszej umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku