ZDP.T.2930/12/2015
Płock: Dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 327682 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadnie I: dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku oraz Bazy nr 1 w Sikorzu w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 5500 l; - olej napędowy: 18300 l;
Zadanie II: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 2 w Bodzanowie w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 2800 l; - olej napędowy: 13000 l;
Zadanie III: dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 3 w Gąbinie w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 1500 l; - olej napędowy: 5500 l.
II.1.5)
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2 500.00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) Zadanie nr 2 - 1 600.00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100) Zadanie nr 3 - 750.00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonej kopii aktualnych: koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym;
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 80
2 - Upust - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy:
1. zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego,
2. zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego,
3. zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego,
4. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku oraz Bazy nr 1 w Sikorzu w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 5500 l; - olej napędowy: 18300 l Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku oraz Bazy nr 1 w Sikorzu w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 5500 l; - olej napędowy: 18300 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
1. Cena - 80
2. Upust - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 2 w Bodzanowie w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 2800 l; - olej napędowy: 13000 l Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 2 w Bodzanowie w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 2800 l; - olej napędowy: 13000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
1. Cena - 80
2. Upust - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 3 w Gąbinie w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 1500 l; - olej napędowy: 5500 l Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 i oleju napędowego dla Bazy nr 3 w Gąbinie w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 - 1500 l; - olej napędowy: 5500 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
1. Cena - 80
2. Upust - 20
DYREKTOR
Zarządu Dróg Powiatowych
w Płocku
mgr inż. Marcin Błaszczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Starostwo Powiatowe w Płocku